Ik ben zelf vrij consequent met het dragen van een cap (al doe ik het niet altijd, heel stom van mezelf!!) om de volgende reden:
Ik ben niet zo heel erg handig met m'n handen, ik zal dus later m'n brood met m'n hoofd moeten verdienen, dat moet ongetwijfeld lukken, studie gaat redelijk vlot, maar een goede dreun op m'n hoofd kan daar dus wel mooi een eind aan maken. Weg toekomst. Een goede cap verkleint dit risico toch een heel stuk!
Plus: als je in het bos je kop tegen een tak stoot ben je ook erg blij met een cap!
Ik vraag me altijd af: wat is de reden om zo'n ding NIET te dragen? De moderne caps wegen bijna niets, en zweterig zijn ze ook nauwelijks meer, dus ze kunnen hooguit je kapsel ruïneren.
Helaas mag de foto niet blijven staan, mensen die 'm willen zien kunnen 'm via een PB van mij krijgen.
*censuur*
[edit:BartVB]Foto weggehaald en PB gestuurd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-09-22 10:06 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-09-22 10:57 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-09-22 15:44 ]</font>