En nee niet die van mij, ik ben dolgelukkig met mijn kleine pony's. Maar het is wel de ultieme droom van mijn partner.
Na de plotselinge verkoop van haar welshmerrie, kwam deze enorm knappe vent op haar pad. 5 jaar, hengst, heeft gedekt en met een korte staart en manen.. Reden genoeg voor mij om te zeggen dat ik het niet meteen een goede keuze vind.
De dag erna kreeg ik echter te horen dat ze toch een afspraak heeft gemaakt en hem gewoon wilt zien

Puntje bij paaltje is hij met ons meegegaan en staat nu een week aan huis. Omdat hij eerst gecastreerd moet worden, kan hij nog niet naar de pensionstal.
Van de week is de hoefsmid geweest, want dit was erg nodig en is hij ook gecastreerd.
De bedoeling is om hem de komende tijd alles te leren, hij kent letterlijk niets. In de basis is het echter een heel vriendelijk en rustig paard. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze samen kunnen groeien.
De dag dat we gingen kijken

Eindelijk na 3,5 uur in de trailer, thuis aangekomen!

Hij vond het toch wat spannend alleen, dus besloten 1 van onze mini's van de wei te halen en bij hem te zetten. Dit bleek een goede match!

Van de week ook wat foto's gemaakt van hem

En nog een foto samen