3e paard kopen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Re: 3e paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:39

Misschien heel stom wat ik nu zeg, maar wij hadden een periode 3 paardjes. Alleen stond ons friesje altijd alleen. Nu hebben wij mijn dochter haar oude pony terug gekocht (we waren allemaal doodongelukkig, ook de pony) en nu gaat het top! Voor mij nooit weer 3. Maar misschien vermenselijk ik het hoor...

Hobbyhorse

Berichten: 1320
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:47

justkid schreef:
Over je foto en of je erop past. Ik vind van wel. Het is mode of een trend om op steeds grotere paarden te rijden en dat is dus wat je ook veel ziet.
Ik rij western en daar zijn de paarden meestal rond de 1,50 en je hoort bijna niemand over te groot voor het paard zijn. Mijn merrietje tikt de 1.45 denk ik niet eens aan. Ik ben zelf 1.72 en ik vind het een ideale maat. Quarters zijn ook meestal robuuste paarden net als deze Fell pony. Ze is prachtig. <3


Precies mijn mening, vind het prima passen en ik vind haar heel erg mooi.
Maar ik vind fell pony's geweldig sowieso <3 Zou ooit zelf ook nog ooit graag een willen. Volg je gevoel.

BrechtCarlos

Berichten: 1115
Geregistreerd: 20-02-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 17:57

famkeY schreef:
Misschien heel stom wat ik nu zeg, maar wij hadden een periode 3 paardjes. Alleen stond ons friesje altijd alleen. Nu hebben wij mijn dochter haar oude pony terug gekocht (we waren allemaal doodongelukkig, ook de pony) en nu gaat het top! Voor mij nooit weer 3. Maar misschien vermenselijk ik het hoor...



Gelukkig staan er meer paarden! 3 is idd een beetje een onhandig aantal..

BrechtCarlos

Berichten: 1115
Geregistreerd: 20-02-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 17:59

Hobbyhorse schreef:
justkid schreef:
Over je foto en of je erop past. Ik vind van wel. Het is mode of een trend om op steeds grotere paarden te rijden en dat is dus wat je ook veel ziet.
Ik rij western en daar zijn de paarden meestal rond de 1,50 en je hoort bijna niemand over te groot voor het paard zijn. Mijn merrietje tikt de 1.45 denk ik niet eens aan. Ik ben zelf 1.72 en ik vind het een ideale maat. Quarters zijn ook meestal robuuste paarden net als deze Fell pony. Ze is prachtig. <3


Precies mijn mening, vind het prima passen en ik vind haar heel erg mooi.
Maar ik vind fell pony's geweldig sowieso <3 Zou ooit zelf ook nog ooit graag een willen. Volg je gevoel.



Ja ze is prachtig he!

Ik denk dat ik ik het gewoon nog even aankijk. Het plan was sowieso om haar nog 2 maanden te trainen. Ik denk dat ik over 2 maanden dan verder kijk.

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Re: 3e paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 18:31

Als ze met meerdere staat .... zeg ik doen *\o/*

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Re: 3e paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 18:35

Wij hebben zelf een new forrest overgenomen die zo bang was voor de mens. 3 jaar lang niet bij de hoefsmid geweest, op het laatst voelde hij dat ze zeiden wat een k#t pony. En nu?? Hoefsmid, bitcontrole, passend zadel, andere paardenvrienden en heeeeel veel liefde verder... een droompony! Volg je gevoel....,

Goner
Berichten: 296
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 11:35

Hi TS, we zijn ondertussen een tijdje verder. Hoe gaat het met jou en het paardje?

BrechtCarlos

Berichten: 1115
Geregistreerd: 20-02-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-20 11:49

Goner schreef:
Hi TS, we zijn ondertussen een tijdje verder. Hoe gaat het met jou en het paardje?


Moby is toch verhuisd. Maar echt naar een super plek waar ze 24/7 buiten staat en lekker buitenritten maakt. Ik zag meteen dat ze een klik had met die mevrouw en krijg leuke filmpjes toegestuurd dat ze in volle galop de weilanden doorcrossen.