uitgeroepen tot paardenspygoloog...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:16

He, marahorse, zou het echt toppie vinden als je het ook een keer voor mij zou willen doen als ik je foto's stuur!

groetjes, Mera

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:51

ik heb nog niets gekregen van depennybitch, maar na wat ik van Silly gehoord heb kijk ik al erg naar de reactie uit Knipoog
marahorse was ook correct, als ik ze beide heb zal ik het ook eens plaatsen.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:45

Marahorse, zou je eens naar Bunny willen kijken?!

Moet je daarvoor een recente foto hebben? Anders geef ik je even een linkje want die in mijn profiel zijn al wat ouder! Lachen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:11

Hoi Allemaal,

Ik ben nog steeds bezig met jullie aanvragen, alleen het zijn er ECHT heel erg veel! Te veel voor mij om allemaal op één dag te doen.

Daarom ff dit berichtje om te zeggen: iedereen komt aan de beurt voor een consultje, maar wel op volgorde van binnenkomst, dus het kan zijn dat het even duurt voordat je iets van me terug krijgt.

ff wachtuuuuuhhhhh dus Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:54

Heb ook beide een pb-tje gestuurd....

Wat marahorse zei klopte wel
Maar wat de DePennyBitch zei OK dan! Precies Regina, had het zelf niet beter kunnen omschrijven. Heb het mijn instructrice laten lezen en die zei ook dat dit precies Regina is.

Yessy

Berichten: 23038
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:07

haha ik heb geduld hoor, dat staat ook in mn pb geloof ik, al duurt het een maand Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:58

Dan is het goed..... Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:16

Dank je wel. Je heb hem heel mooi omschreven. Het is de waarheid maar dat heb ik je ook al ge-PBt.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:23

DPB heeft al even naar Licor gekeken, en dat was erg leuk om te horen Lachen

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 12:04

ik heb je ook gePB't Haha! (depennybitch)

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 16:58

DPB heeft al naar Kevin gekeken en ik heb nu ook zijn foto naar Marahorse ge-PB't. Als ik allebei de resultaten heb dan zet ik dit wel in het topic Lachen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:28

Marahorse was ook goed!! Klopte precies voor zover ik weet, ik hoop ook wat van de pennybitch te horen!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:39

Depennybitch heeft Evita ook bekeken;

Citaat:
Wat een gezellig dier is dit! Erg lief, soms ondeugend (die echte haflingerstreken zeggen ze weleens) maar nooit gemeen! Mocht je per ongeluk eens van haar afvallen, zal ze veel spijt hebben en er alles aan doen om het goed te maken. Dat toont haar lieve karakter aan. Toch kan ze heel pittig zijn, het is zeker geen sloom dier, wakker van karakter is ze zeker! Heel erg intelligent, absoluut!! Bijna met menselijke trekjes, ze zou ideaal zijn voor vrijheidsdressuur, mits je zelf rustig blijft en niet teveel ineens van haar vraagt. Buitenrijden vind ze heerlijk, dressuren in de binnenbak is niet haar favoriete bezigheid, maar als ze jou daarmee kan plezieren, dan zal ze het zeker ook zonder morren doen.

Ze zit voor zover ik kan zien lekker in haar vel en heeft het goed naar haar zin waar ze staat. Een hele leuke haf is dit!


En dit klopt dus echt precies!! heel leuk!
Het grappige is dus ook dat er een paar weken geleden een "paardenfluisteraar" bij ons op stal is geweest, een leerling van Loeky Groeneveld en zij heeft ook met Evita "gepraat". Hierbij vertelde Evita ook dat ze VD heel erg leuk vond, en dat ze zelf vond dat ze er goed in was Knipoog , en Evita vertelde toen ook dat ze buitenrijden erg leuk vind, dressuur wat minder want dat vond ze wat saai, maar als ze mij daar een plezier mee deed vond ze het niet erg om te doen.

van marahorse heb ik nog niks ontvangen, maar ik vind het echt leuk dat het zo klopt!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:43

Ik had ook bericht terug van DePennyBitch Lachen
Klopte echt precies

Dolly:

Een eigenzinnige, toch lieve poes. Graag op zichzelf, maar een knuffel op zijn tijd vond ze ook wel lekker. Niet te doorgronden eigenlijk. Heeft sterk de behoefte om jou te vertellen dat ze het zo fijn bij jullie (jou en je gezin) heeft gehad, ze vond het erg dat er zoveel verdriet was over haar dood, maar voelde zich daardoor ook wel weer heel erg geliefd. Krijg een warm en liefdevol gevoel over mij heen, ze praat vol liefde en emotie over haar fijne leven.

Minoes:

Oeps, een tante om rekening mee te houden! Soms heerlijk stout, maar met het hart op de goede plaats. Fijn dier, minder eigenzinnig als dolly. Kan genieten van gezellig bij jullie zitten. Echt lief, 100%

Heb haar zelfs nog twee foto's gestuurd Haha! Ik heb geduld hoor, al duurt het een jaar
Nu is het alleen nog een keer wachten op foto's van Amethyst... Maar die komen }>

Yessy

Berichten: 23038
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:33

even offtopic: ik dacht even dat ze dolly's dingen naar jou had gestuurd Knipoog

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:55

Zou er iemand misschien ook naar Jamy willen kijken? Ben namelijk heel erg benieuwd hoe zij zich 'voelt'.

Voor die reden kan je me pb-en maar heb geen zin dat hier neer te zetten..

Foto's staan in mijn profiel. Lachen Alvast echt onwijs bedankt!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 22:09

ik heb nu zo'n 58!!! mensen gedaan, das veel. vele verschillende paardjes, vele gelukkige paardjes zo moet het zijn!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:19

ik heb van beide reactie gehad, van marahorse kort maar correct. van DPB veel langer, maar ze zat ook ergens fout. echter, de pony is ook niet echt normaal Knipoog , verder zat ze wel goed, ook in de juiste richting. zelfs in de details (bepaalde plaatsen in het lichaam van het paard) zat ze goed!

bedankt alletwee!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:34

Heb ook beide enkele foto's gestuurd, en bij deze dan ook even de antwoorden....

marahorse"]
het ziet er wel een lieverdje uit, een energiebol barts als je hem op de wei steekt.
[/quote]

[quote="DePennyBitch schreef:
Een erg leuk paard, slim, heel intelligent, op het gehaaide af (dat is niet negatief bedoeld, maar ik kon ff niks anders verzinnen, je begrijpt hopenlijk wat ik bedoel)

Vol energie, soms te veel en dat kan tegen haar werken. Haar wil is dan soms wet en dat is voor jou als ruiter niet altijd even gemakkelijk om mee om te gaan. Het hart zit op de goede plaats, al twijfel je daar misschien zelf weleens aan. Soms zit je met je handen in het haar, niet doen! Altijd zal het goed komen.

Dit paard heeft veel afwisseling nodig in haar dagelijkse leven. Soms een dagje maar eens niet rijden, maar bijvoorbeeld vrij laten springen, of een ander spel doen. Hou het kort, fris en simpel. Vrijheidsdressuur zou een leuke afwisseling zijn en ze is er intelligent genoeg voor.

Probeer de moed er in te houden en twijfel niet aan je eigen kunnen. Dit paard is eigenlijk heel erg gevoelig in het karakter, leer daarmee om te gaan. Heb je de knopjes gevonden, wil het nog niet zeggen dat je nooit geen problemen meer zult hebben, maar zul je wel sneller terugkeren naar je oude niveau.


En het is echt precies Regina OK dan!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:07

Marahorse heeft ook wat over Jamy gezegd (en over Rodin) Maar aangezien ik Jamy veel beter ken kan ik beter oordelen. En ik moet zeggen dat het naar mij gevoel precies klopt wat ze zegt! Lachen

KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 03:11

Jammer dat je nog niets over Daisy hebt! Ben erg benieuwd...

shiana

Berichten: 936
Geregistreerd: 29-03-03
Woonplaats: eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 10:40

marahorse zou je ook eens naar die van mij willen kijken , foto's staan in mijn profiel , ben erg benieuwd.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 10:49

Ik heb nu (denk ik) zo'n 40 verzoeken nog staan om bekeken te worden... Bloos!

Da's echt veel en lukt me niet allemaal om snel af te handelen. Ik weet niet hoe marahorse werkt, maar ik werk vanuit een meditatieve situatie, en dat kost mij vaak enorm veel energie, daarom kan ik niet meer dan 4 tot 5 aanvragen per keer doen.
Dat wil ik ook bewust niet, want anders zou ik misschien wel dingen opvangen die nog van een ander dier zijn! En dan krijg je chaos en ga je fouten maken.
Vandaar nogmaals: iedereen die een verzoek heeft ingediend komt aan de beurt, maar het kan dus even duren (enkele weken kan dus best).

VERDER NOG EVEN DIT:


Er zijn ook behoorlijk wat mensen die vragen of ik betaald wil krijgen voor mijn diensten. Daarover kan ik het volgende zeggen:
Ik sluit niet uit dat ik hier (ooit) verder mee wil en dat ik het dus professioneler ga oppakken (dus ook met irl readings enzo). Maar ik ben zelf nog in een ontwikkelingsfase en ik ben ook van mening dat ik nog veel kan en moet leren.
Ik heb dit met mijn begeleidster besproken en zij kwam met een heel leuk idee, waar ik ook achter sta:

Wanneer er mensen zijn, die willen betalen voor een consult, doe dat niet aan mij, maar geef wat je kwijtwilt, aan een goed doel zoals Brook's Hospital of Paardrijden voor gehandicapten!

Ik heb het niet slecht in financiële zin en deze doelen kunnen veel geld gebruiken, dus mocht je een bijdrage kwijt willen, doe dat dan aan deze doelen, zij zijn daar heel erg blij mee!

Groetjes,
Barbara[/i][/b]

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:22

[quote="DePennyBitch"]Er zijn ook behoorlijk wat mensen die vragen of ik betaald wil krijgen voor mijn diensten. Daarover kan ik het volgende zeggen:
Ik sluit niet uit dat ik hier (ooit) verder mee wil en dat ik het dus professioneler ga oppakken (dus ook met irl readings enzo). Maar ik ben zelf nog in een ontwikkelingsfase en ik ben ook van mening dat ik nog veel kan en moet leren.
Ik heb dit met mijn begeleidster besproken en zij kwam met een heel leuk idee, waar ik ook achter sta:

Wanneer er mensen zijn, die willen betalen voor een consult, doe dat niet aan mij, maar geef wat je kwijtwilt, aan een goed doel zoals Brook's Hospital of Paardrijden voor gehandicapten![quote]

Aangezien er hierover weer vragen komen Knipoog Bij deze het volgende:

Wanneer er dus mensen zijn, die een (kleine) bijdrage willen geven voor een consult, dan wil ik dat schenken aan een goed doel.

Dat hoeft niet veel te zijn, een euro (of minder) mag ook, want vele kleintjes maken één grote! Daarom wil ik voorstellen, om eventuele giften te verzamelen, zodat ik uiteindelijk een (hopenlijk) groot bedrag in één keer kan schenken aan het doel naar keuze.

Iedereen die vanaf nu een consult krijgt, zal ik bij mijn verhaal dan ook vragen of die persoon daarvoor een kleine bijdrage voor een goed doel wil geven. LET WEL: Je bent niet verplicht om iets te geven en ik word zeker niet boos als je dat niet wilt doen.
Verdere informatie hierover ontvang je dan per PB. Hier op bokt hou ik dan de "stand" bij hoeveel er ingezameld is, dus je hoeft niet bang te zijn dat ik het toch stiekum voor mezelf hou Knipoog

Voor de mensen die al "geweest" zijn en toch ook iets willen geven, PB me ff, dan komt het goed!

Greetz

Yessy

Berichten: 23038
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 14:16

wow dit vind ik wel een heel mooi initiatief ik zal er even over denken, hoe ik dat het beste wil en kan gaan doen, maar iig bedankt dat je naar Dolly hebt gekeken Lachen