uitgeroepen tot paardenspygoloog...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:47

Dat laatste denk ik niet, denk dat het gewoon een foutje was

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 23:04

SANEX schreef:
Dat laatste denk ik niet, denk dat het gewoon een foutje was

ff kijken hoe waker jullie waren! Bloos!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:20

Chiqa"]
[quote="SANEX schreef:
Dat laatste denk ik niet, denk dat het gewoon een foutje was

ff kijken hoe waker jullie waren! Bloos!
[/quote]

sorry chiqa, had je kluchtje niet door Bloos

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:21

overigens, na een beetje opletten, heb ik toch ook wel heel veel gevoel bij veel foto's. ik denk dat wel meer mensen dat hebben.
maarja ik heb veel paarden gezien die me dingen wilden zeggen, over hoe ze zich voelden. dan leer je dat zien volgens mij. is op manege, waar vaak jonge paarden staan. dan weet ik zo bv op voorhand hoe die zullen lopen en hoe ze zijn. ik stap op elk paard bv anders af maar nooit mis, bijvoorbeeld. van oudere paarden kan ik vaak zeggen wat ze voelen, waar ze pijn hebben, wat er mis is. maar dat kan ik denk ik niet zo precies vanop foto. ik voel soms wel heel veel door foto's, maar dat komt misschien gewoon door de aanblik ofzo.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:46

ff tijdens het bekijken van de foto's door...

k zou het dan OOK wel fijn vinden om feedback van de persoon voor wie ik mijn best zit te doen willen krijgen! helemaal niks meer van jezelf laten horen vind ik a.) niet aardig en b.) dan weet ik niet of mijn opvangingen juist zijn geweest!!

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 22:26

diegene die ik heb gestuurd hun naam hier is kunnen zetten, zodat ik weet hoeveel ik er gedaan heb. ik heb 1 heel foutief gehad (ook niet zo aangename reactie op gehad Boos! ) en nog eentje die moeilijk was...

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:27

wel ik ga jullie alleszins nog een mailtje sturen over een paardje, maar ik moet de foto's nog ontvangen per mail. en jullie krijgen zeker feedback , alleen een probleem ik weet niks van het paardje af, daarom dat ik het vraag. ben niet zo in voor 'controle: kan je het eigenlijk wel' maar eerder een serieus antwoord... dus helaas zal het niet echt een complete feedback zijn, buiten hoe ik haar nu ken tast ik over dit paardje volledig in het duister.

wat ik dan zou willen vragen was iets over het verleden, en over hoe ze zich nu voelt. dat zou weleens niet zo positief kunnen zijn, mag ik dat ook sturen of wordt dat moeilijk voor jullie, psychologisch?

enfin, jullie krijgen dus binnenkort een mailtje van me over 1 (of misschien meer) paardje

'succes' verder met de analyses. ik denk dat een foute beoordeling misschien kan komen doordat de foto niet echt representatief is. zo heb ik een foto van een paardje, die echt heel vreemd is genomen en haar heel anders toont dan ze is. dat kan problemen geven. ik ga proberen representatieve foto's door te sturen .

verder, herkennen jullie soms mijn Clown verhaaltje hierboven? had het deze zaterdag nog bij 6 nieuwe jonge pony's op manege, dat ik meteen kon zeggen wat ermee was en hoe ze onder zadel zouden zijn. ik weet echter niet of ik het via foto kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 14:47

marahorse schreef:
je schimmeltje en jij zijn hecht team, hij ziet jou meer aan als vriend dan bv een ander paard of zo. het is serieuze heer maar kan denk ook wel is het jonge veulen uithangen.

prachtig team om te zien OK dan! OK dan! OK dan!

Bloos Bloos Bloos

En pennybitch, jammer dat jij kawa en mij irl kent, want dan zal het wel niet helemaal opgaan om het te proberen denk ik Lachen

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:25

runningkawa"]
[quote="marahorse schreef:
je schimmeltje en jij zijn hecht team, hij ziet jou meer aan als vriend dan bv een ander paard of zo. het is serieuze heer maar kan denk ook wel is het jonge veulen uithangen.

prachtig team om te zien OK dan! OK dan! OK dan!

Bloos Bloos Bloos

En pennybitch, jammer dat jij kawa en mij irl kent, want dan zal het wel niet helemaal opgaan om het te proberen denk ik Lachen
[/quote]

sorry dit snap ik niet Tong uitsteken ben belg he en beetje Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:49

Wat niet?
wat ik zeg over depennybitch?
Zij is een stalgenootje Haha!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:54

marahorse"]
[quote="runningkawa"][quote="marahorse schreef:
je schimmeltje en jij zijn hecht team, hij ziet jou meer aan als vriend dan bv een ander paard of zo. het is serieuze heer maar kan denk ook wel is het jonge veulen uithangen.

prachtig team om te zien OK dan! OK dan! OK dan!

Bloos Bloos Bloos

En pennybitch, jammer dat jij kawa en mij irl kent, want dan zal het wel niet helemaal opgaan om het te proberen denk ik Lachen
[/quote]

sorry dit snap ik niet Tong uitsteken ben belg he en beetje Blond
[/quote]

irl = in real life

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:24

oohh wat een leuk topic Lachen

Wie wil er wat over mij en Pasha zeggen Lachen
Ik ben echt heel benieuwd
of moet ik dan iemand pben ofzo..
Njaa mijn profiel staat VOL MET FOTOWS Knipoog
dus leef je uit ik ben heel erg benieuwd Lachen

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 23:40

aha real life ..

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:04

runningkawa"]
[quote="marahorse schreef:
je schimmeltje en jij zijn hecht team, hij ziet jou meer aan als vriend dan bv een ander paard of zo. het is serieuze heer maar kan denk ook wel is het jonge veulen uithangen.

prachtig team om te zien OK dan! OK dan! OK dan!

Bloos Bloos Bloos

En pennybitch, jammer dat jij kawa en mij irl kent, want dan zal het wel niet helemaal opgaan om het te proberen denk ik Lachen
[/quote]

Ja, dat klopt. Maar ik moet toegeven: OK dan! voor Marahorse want ze heeft het wel bij het rechte eind!!!

Uiteraard weet je dat ik je - wanneer nodig - wel kan helpen bij specifieke problemen enzo. Knipoog

KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:26

Ja ik ben ook benieuwd wat je over Daisy te zeggen hebt.
Check mijn profiel maar! Knipoog

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 19:22

ben nu door al mijn mails geraakt :p ben ik je vergeten moet je ff mailen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:34

ah je hebt het topic zelf opgehaald Knipoog fijn, ik zal hier dan ook even mijn reactie geven.

ik had van het desbetreffende paard enkel wat foto's en haar naam gegeven. in twee zinnen heeft marahorse samengevat hoe ze in elkaar zit, helemaal correct.
(misschien, nu je weet dat dat al klopt, durf je nog wat meer over haar te zeggen? verleden oid? kweet niet Haha! )
dus, dankje marahorse voor het snelle antwoord!

van depennybitch heb ik nog geen antwoord gehad, maar zodra dat er is (en het topic niet te ver naar onder is gezakt Knipoog ) zet ik hier ook het resultaat bij.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:32

Zou je ook voor mij eens willen kijken? Lachen Foto's van m'n paardje staan in m'n profiel.

Yessy

Berichten: 23038
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:21

marahorse mag ik jou een foto sturen over pb? ik heb de pennybitch ook een foto gepb't en ik ben heel nieuwschierig wat jullie zeggen (ok ook een beetje eigenbelang, scheelt me 25 euro om iemand te laten komen ervoor Knipoog)
en natuurlijk krijgen jullie reactie terug, leuk om er met iemand over te praten

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 21:32

stuur maar hoor

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:02

heb ik al gezegd dat het echt klopt wat ze zegt Haha!

Ik ben helemaal blij Lachen hahhaa
pasha is blij met mij Hoezeeee Haha! hahahaa Knipoog

Maar nogmaals bedankt he Knipoog

Yessy

Berichten: 23038
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:03

bij mij klopt ook het grootste deel ja (marahorse), en het andere deeltje is een twijfelgevalletje Knipoog

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:16

Wat marahorse zei klopte wel..
en wat de pennybitch zei echt..wow!
vond ik heel knap

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:25

Pennybitch heeft ondertussen naar par gekeken, en heb het even gedeelt met mensen die mijn paard ook kennen.
En ook die zeiden dat het Par ten voeten uit was Knipoog

Wat er precies instond hou ik nog even geheim, als ik Mara haar reactie binnen heb plaats ik ze beiden hier.

Goed hoor pennybitch OK dan! *je hebt mijn pb toch wel gehad he?*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:07

Nou beloofd is beloofd.

Helaas kon Marahorse niet alle foto's zien dus haar reactie is beperkt gebleven.
Denk dat msn groups er even uit lag.

Marahorse:
Citaat:
echt een haflinger eten en streken

en knuffelen..

ze zegt me niet echt veel maar dit betekend alleen maar goeds,
denk als veulen heeft ze 'ongelukje' gehad door er moeder en dit zit nog in er geheugen geprent


Helaas weet ik niets van Par haar veulenperiode dus zou hier niets over kunnen zeggen....vreemd genoeg is Par niet zo'n knuffelkont.
Afentoe wel maar als je haar wilt dwingen een knuffel te geven is ze weg....ze komt zelf wel als ze wilt Haha! Haflingerstreken klopt dus wel ja Knipoog

Thepennybitch:
Citaat:
Bij Par kreeg ik een brok in mijn keel, zoveel liefde dat er vrijkomt. Dit paard loopt over van liefde voor jou, is je maatje en vertrouwt jou helemaal. Ze is misschien soms behoorlijk eigenwijs maar zo steekt ze in elkaar, een geintje kan (en mag) op zijn tijd heus wel vind ze zelf. Wees duidelijk in hoe je met haar omgaat, halve hulpen werken niet. Een paard dat voor je door het vuur gaat maar verwacht dat ook van jou. Zeer intelligent, bijna met menselijke trekjes. Een uitdaging.


Hier herkende zowel ik als mensen om mij heen heel veel in.
Par is heel erg slim maar idd halve hulpen negeert ze volkomen Haha!

Heel leuk om dit zo te lezen over je paard, en heb me er aardig in kunnen vinden *alleen ben ik nu wel sgierig wat er als veulen gebeurt zou kunnen zijn Haha! toch maar eens iemand inhuren *