uitgeroepen tot paardenspygoloog...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 21:56

heb vandaag eindelijk iets ontdekt bij mijn paardje, was ff aan het denken.
ik denk dat de tandarts moet komen...
dat wou hij me vertellen, ik wist dat er iets was maar wat, eindelijk is mijn frank (euro) gevallen!
hij gaf me hint .
hij pakte zijn bit zelf aan, maar deed dan iets raar.
bij het rijden deed hij raar met zijn hoofd.
en ik gaf em is een appel en doen was ik bijna stukje van mijn vinger kwijt, toen ik op een of andere manier zijn tanden voorbij ging.

haken dus.. ff nagevraagd bij vorige eigenaar tanden nooit gedaan geweest...

arm ding, hij wou he tme al de hele tijd vertellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:09

marahorse, zou je jol eens willen bekijken? foto's in mn profiel!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:47

ik heb zoiets ook, op foto's zie ik het wel, maar in echt echt wel beter, ik loop naar ze toe en in mijn hoofd "praat" ik met ze, ik zei een keer zonder erbij na te denken tegen iemand langs wie ik liep: " je singel moet wat losser, dan houd ie wel op met bokken, ik kwam alleen maar langslopen!! dus ik naar dr toe en dr singel n gaatje losser, en hij doet meteen niks meer!! egt faag...

kuszj

Daihyo

Berichten: 88100
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:30

Zou je Kasmeria ook eens willen bekijken? Dat is de schimmel in m'n profiel. Ik ben wel benieuwd!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:17

Dan mag je Matti ook wel doen. Heb het paardje nu bijna vijf jaar..

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 14:42

Nou ik ben heel benieuwd wat je van mijn B'elanna vindt. En mijn Wizkid (het veulen van B'elanna). Foto's staan in mijn profiel Lachen

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:08

Ben ook erg benieuwd wat je van Seven vind. Foto's staan in mijn profiel

Morrie

Berichten: 22332
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:26

ik ben benieuwd wat je van Morrie vindt, er staan foto's in mijn profiel.

Morrie heeft pas geleden met een navolgeling van Cecilia v.d.Drift "gesproken" en nu is me e.e.a. duidelijk, waarom hij pertinent weigert de trailer in te gaan b.v.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:06

Ik zal even quoten wat DPB over Licor heeft verteld:

DePennyBitch schreef:
Ik heb je foto's van Licor bekeken en wil je het volgende zeggen:
Een grote golf van warmte ging over mij heen, ik voelde het tintelen in mijn handen en langzaam ging dit door mijn hele arm heen. Ik voelde zoveel liefde tussen jou en je paard, dat de tranen mij in mijn ogen sprongen. Ik proefde het plezier van jullie samenzijn. Licor is geweldig, een macho, een echte heer maar daarintegen ook weer zo gemakkelijk om mee om te gaan, verbazingwekkend gewoon!

Je wilde weten of hij misschien ergens pijn heeft, ik vind dat heel moeilijk te zeggen, ik ben immers geen dierenarts, maar ik kreeg wel een wat pijnlijk en stijf gevoel in mijn hals toen ik mij daarop concentreerde, zegt jou dat iets? De stijfheid zou zich bij Licor dan meer rondom het gebied van zijn schouder/halspartij moeten bevinden, als ik mijn pijn projecteer in zijn lichaamsplaats.

Gelukkig is hij thans zeker wel! Zijn liefde voor jou en hetgeen jij hem geeft maakt hem nog trotser dan hij al is.
Meningeen zal jaloers zijn op jullie goede band.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt, laat je het mij weten?


Heel erg fijn om te horen Lachen Ik zie mijn paard dan ook ongelooflijk graag Lovers

De DA is twee dagen later gekomen, en wat de pijn betreft zat Barbara niet helemaal juist (hij had pijn in zijn spronggewricht), maar ja, het zijn ook geen recente foto's in mijn profiel, dus wie weet had hij er toen wel last van?

Nog eens bedankt Barbara!

En Marahorse, als je tijd hebt, mag jij hem ook even bekijken Knipoog

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:37

marahorse ik heb een speciaal geval voor je. zou je daar eens naar willen kijken?
Ga er goed voor zitten, en niet omvallen, deze merrie heeft veel te veel meegemaakt. zal even een foto sturen.

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 15:17

Ik ben eigenlijk ook benieuwd! Er staan foto's in mijn profiel, als er iemand
wil???? Lachen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:42

Welk soort foto's heb je eigenlijk nodig voor de analyse? Hoofd? Hoofd en lijf? Dicht of juist verder af???

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:50

Oei, ik heb een andere reactie gekregen van Barbara dan verwacht, ik verwachtte een reactie over Kasmier, maar ik kreeg er een over Tigra, daar kwam een overweldigende boel naar boven, wat zodanig aanvoelde dat ze mij dat moest vertellen. Het is raak, heel raak...

Ze heeft nog een korte impressie van Kasmier laten weten en dat klopte ook erg goed

Barbara, bedankt Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:53

Als iemand nog een beetje tijd heeft... Knipoog In mijn profiel staan ook een aantal foto's (van afgelopen herfst).

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:56

Nogmaals voor iedereen: ik heb het zoooooo druk op dit moment, dat ik niet al te snel kan reageren. Maar iedereen krijgt ECHT bericht terug, maar het kan langer duren dan je verwacht zou hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:33

zou iemand heel graag iets van boy willen zeggen Schijnheilig

hoe negatief het ook is (hij is manegepony dus die hebben het niet zo gemakkelijk)ik zou het graag willen weten.

foto's in mijn profiel