Gekocht als 1,58 maar een half jaar later toch eens de meetstok er naast gehouden (ik had het idee dat ie gegroeid was
) maar die kwam echt niet boven de 1,56 uit
Gelukkig wilde ik geen groot paard. En hij is pas 3 dus hij zal nog wel groeien dus wie weet word het ooit nog een echt paard 
2 weken geleden heb ik een fotoshoot gehad bij Nina van Otterdijkfotografie ( Ninavo op bokt)
En die leuke foto's wilde ik even delen
Foto 4 of 5 wil ik denk ik op canvas, welke zouden jullie kiezen 
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

McCartney is geboren op 12-05-2017 en dat maakt hem net 3 jaar. Ik ben sinds maart wat serieuzer begonnen met longeren en op zijn 3e verjaardag, zat ik er voor het eerst echt op!
wat een magisch gevoel blijft dat zeg! Ik rijd hem nu 2 of 3 keer per week en verder staat hij lekker 24/7 buiten paard te zijn. We doen het rustig aan en houden het rijden vooral leuk! Ik weet dat hij jong is maar wegens gebrek aan luxe op stal moet ik het doen met het daglicht wat ik heb. Dus deze zomermaanden rijd ik hem lekker rustig door en straks als het weer vroeg donker is krijgt hij een paar maanden vakantie, en dan pak ik hem volgend voorjaar weer op en hoop ik ook wat met hem te kunnen gaan springen.1 keer per week volgen we samen les en 2 weken geleden heeft mijn vriend onderstaande foto's gemaakt

11.

12.

13.

14.

Het is echt een super fijn en mega braaf paard om mee te werken. De 4e keer dat ik er op zat zijn we meteen op buitenrit gegaan in de bossen. Lekker achter zijn weidemaatje aan sjokken is het liefste wat hij doet. En dit onderstaande filmpje is gemaakt tijdens zijn 3e buitenrit onder het zadel! Nog nooit zo'n braaf beest gehad. Dit geeft wel vertrouwen dat we ooit op een dag ook alleen op buitenrit kunnen gaan wanneer dit goed voelt!
15.
Ik hoop dat de toekomst ons nog veel mooie avonturen mag geven! Uiteindelijk is mijn doel met hem lekker genieten van het rijden, ik ben nooit een wedstrijdruiter geweest maar vind springen wel heel leuk. Ik ben wel van plan om met hem wat springwedstrijden te doen maar heb geen ambities om daarbij heel hoog te komen, als we een B parcourtje door kunnen komen ben ik al heel blij

Dankjewel voor het lezen en kijken!