De sportcarriére hebben we lang en breed achter ons gelaten omdat ze die in haar ingewikkelde koppie niet aan kon, maar ze heeft in de afgelopen jaren lekker recreatief rondgelopen met mijn verzorgster (en dat doet ze nog steeds). Het was mooi geweest als we nog 1 veulentje van haar mochten hebben, daar hebben we alles aan geprobeerd te doen, maar helaas lukt het niet meer. Des te blijer ben ik met de dochter die ik wel van haar heb. En zo kwam het dat ik bedacht dat ik ook wel eens weer een rondje op mn Noontje wilde rijden. We hebben absoluut geen wedstrijd-doel, gewoon eens lekker Noon en ik, de goeie ouwe tijd. Voor het mooie ben ik zekers te groot voor haar, maar voor een keertje zo tussendoor durf ik dit wel en ik geloof niet dat ze er moeite mee heeft. En leuk dat het weer eens is

De dag dat ze terugkwam van het dekstation. Wat waren haar vriendjes blij om haar weer te zien!

Moeder en dochter samen

Vorige week ergens. De eerste keer na hele, hele lange tijd weer eens op Wainonia

En omdat het zo leuk is (en de verzorgster even op vakantie is) gisteren nog maar eens weer