Afgelopen 6/7 weken heb ik de reis van mijn leven gehad! Voor dat corona opdook had ik al hard gespaard voor een storm chase trip met mijn vrienden uit België/Nederland. Dit is uiteraard niet doorgegaan.. en zonder rijbewijs was het al helemaal een no go en dat terwijl je je al in het land van de tornado's bevind

Ergens begin mei had ik contact met een facebook vriend, mede stormchaser.. en toen hebben we iets heel spontaan gedaan

Onderweg ben ik dus heel veel paarden tegen gekomen, gelukkig vond hij het geen probleem om elke keer te stoppen (als we tijd hadden)

Dus bij deze, hier een kleine reeks van de paarden die ik gefotografeerd heb onderweg, enjoy!

Clayton, New Mexico

Cody, Wyoming
Dit was een groep van ongeveer 30 paarden ergens in North Dakota, en deze twee lieverds waren beste vrienden

Later die dag na het chasen bij zonsondergang..

Jetmore, Kansas

Trinidad, Colorado

En dan mijn absolute favoriet, terug in Clayton, New Mexico. Prachtige mammatus wolken..

En om af te sluiten een kleine greep uit al het prachtige onweer dat ik heb gefotografeerd

Jammergenoeg geen wilde paarden, we hebben 2 keer geprobeerd bij de Mccullough Peaks in Wyoming maar we hebben ze toen niet gezien.
Hopelijk word deze reeks vervolgd volgend jaar en heb ik iets meer geluk met een paard voor een storm te krijgen, misschien zelfs een tornado? wie weet