Wat een tijd en wat een hoop mee gemaakt. Een hoop leuke dingen, ook een hoop minder leuke dingen, zorgen, geld wat je portemonnee uitstroomt, maar een ervaring die ik niet had willen missen en bovendien veel liefde en plezier! Ik noem haar mijn beste aankoop die ik ooit heb gedaan!
Ik vond het leuk om wat foto's op een rij te zetten, maar de keuze tussen alle foto's was erg moeilijk.
15 jaar er bij zal wel wat teveel gevraagd zijn, maar ik hoop dat er nog heel wat jaren bij komen op de teller!!
Onze 1e foto samen in 2005

Een fotoshoot in 2007

We reden veel wedstrijden, springen, dressuur en een samengestelde wedstrijd, we deden het allemaal! Het grappige was dat er iedere wedstrijd wel iemand naar me toe kwam om te vragen of ze te koop was. Door haar prachtige kleur en goede afstamming was ze een bijzondere verschijning, maar wel 1 die altijd weer met mij mee naar huis ging!

Ook de paarden4daagse reden we met heel veel plezier

Na al dat rijden was het tijd voor een veulentje, in 2014 is deze prachtige merrie van Tangelo vd Zuuthoeve geboren

Tussendoor hebben we het rijden weer wat opgepakt

Ik vond het fokken zo leuk dat we in 2015 weer een veulentje verwachten!
Op deze foto is ze 10 maanden drachtig

Welkom lieve kleine Kas, een prachtig Flying Dream veulen

Helaas is onze lieve Kas na 2 maanden ingeslapen.
Na deze moeilijke tijd zijn we verhuisd naar het Gooi. Uiteraard ging Tara met mij mee. We wonen in een prachtige omgeving en maken we prachtige ritten door bos en hei.
In 2016 heb ik mijn 1e veulen weer opgehaald en sindsdien staan moeder en dochter samen, ze zijn onafscheidelijk! www.nikkidekerf.nl

Dit jaar vierden we haar 20e verjaardag en ondanks wat kleine mankementen hier en daar is Tara blij, vrolijk en gezond!! Ze is al weer 3/4 van haar leven bij mij

Ze geniet heerlijk van al het lekkers in de wei!

En om 15 jaar verschil te zien, dit is de laatste foto die ik van ons samen heb gemaakt

Hopelijk volgen er nog veel meer, want Tara is mijn maatje, mijn muze, het paard wat je maar 1 keer in je leven tegen komt.
Mijn Grote Paardenliefde!
Bedankt voor het kijken!!