Jurga en dit veulen zijn echt alles voor mij, veel mensen weten niet hoeveel zij voor mij betekenen. Het veulen is voor mij bijna mijn eigen kind. Weet dat het raar klinkt, maar zo voel ik het wel. Ik was dus compleet overstuur, heb huilend
bij mijn vriendin aan de foon gehangen, dat luchtte wel iets op. Het nare was ook nog, dat ik meteen de paardenarts had gebeld om te komen scannen, maar die kon pas woensdag komen, dus moest ik twee hele dagen (wat duurden die lang zeg) wachten op zekerheid....
\ Ben maandagavond thuis maar weg gegaan, naar de manege geweest, kreeg natuurlijk ook nog ruzie met mijn vader die mijn reactie wel erg overdreven vond.
Maar goed..heb gelukkig wel kunnen slapen en ben de volgende dag gewoon naar school geweest, al stond mijn hoofd helemaal nergens naar. Ik ben daar wel een heel stuk gerustgesteld, want daar zei iedereen ook dat het gewoon kon, hengstigheid tijdens de dracht en ik las het tijdens het illegaal bokken op school ook op bokt. Verder heb ik het effe heel diep weggestopt in mijn hoofd....toen kwam dus de tijd dat de DA kwam voor de scan. Ik eerst Jur vasthouden....mijn tante dus opeens: "Ik houd haar wel ff vast, ga jij maar ff kijken!!!!" En daar zat het: mijn veulen!!! Het zat er nog!!!! Ik heb het heel mooi gezien op de scan, nu 4,5 maand oud. Je kon de ribbetjes ed zien, echt heel gaaf. wat was ik opgelucht. Heb me voor niks zo ontzettend druk gemaakt, maar het kan me allemaal niets meer schelen. Het veulen zit nog lekker in zijn mooie mammie's buik en ik hoop dat het daar ook blijft nu....
Het ging mij niet om al het geld dat ik in de dekking ed heb gestoken, maar puur om alles wat dit voor mij betekent en ik hoop dat het ook voor de rest van mijn leven zoveel voor mij mag blijven betekenen, want mijn paard (en aankomend paard) zijn mijn ALLES!!! Heel veel liefs van een opgeluchte Iloon!!!
ps. Waar was mijn compu toen ik BOKT zo hard nodig had....grom

Nee hoor, ik ben overal blij mee. Ben stapel op Jurga en weg van Paddox.....gaat goedkomen...
.