Vooruitgang met mijn fjorden vriendje Ids

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ids_ilse

Vooruitgang met mijn fjorden vriendje Ids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 16:22

Hoihoi,

Wij zijn nieuw hier op bokt, dus wij moeten nog een beetje uitzoeken hoe het allemaal werkt!
Mijn fjordenvriend Ids van inmiddels 7 jaar oud doet het de laatste tijd erg goed! Ik wil jullie daarom een kijkje geven in onze vooruitgang.

De eerste foto (in het rood) is 5 jaar geleden, toen hij net onder het zadel was.
De tweede foto (in het blauw) was gister!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Afbeelding

Afbeelding

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:09

Wat een leuke pony!
En zo te zien, kijk je graag naar hem tijdens het rijden. Is misschien de momentopname hoor, maar blijf voor je kijken, waar je heen gaat ;)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:12

Welkom op bokt! :) Leuk dat je foto's deelt :)

Je ziet zeker vooruitgang! Hij loopt netjes. Ik schrik er wel een beetje van hoe zwaar hij is geworden. Maar daar werk je misschien al aan :) ik weet hoe moeilijk dat is bij fjorden, maar het is wel een aandachtspunt.

Succes verder!

ids_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 19:21

Ja, hij is inderdaad aan de dikke kant haha, maar dat zijn we zijn er mee bezig! Het verschil is zo ook wel erg groot, omdat hij op de eerste foto nog maar een paar weken onder het zadel was en dus echt nog een puppy!

ids_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 19:21

JorineV schreef:
Wat een leuke pony!
En zo te zien, kijk je graag naar hem tijdens het rijden. Is misschien de momentopname hoor, maar blijf voor je kijken, waar je heen gaat ;)

Dankjewel! Ja klopt haha, ik ben er mee bezig

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:36

ids_ilse schreef:
Ja, hij is inderdaad aan de dikke kant haha, maar dat zijn we zijn er mee bezig! Het verschil is zo ook wel erg groot, omdat hij op de eerste foto nog maar een paar weken onder het zadel was en dus echt nog een puppy!

Ja dat scheelt inderdaad!
Had je al gezien dat er ook een afdeling op bokt is speciaal voor Fjorden? :) niet altijd even actief maar kan wel leuk voor je zijn om bij te lezen of foto's te kijken :D
[FJ] Fjorden