Afgelopen week zijn wij op het erf van onze stal verhuist naar de stal naast ons. In onze vorige stal was het niet mogelijk om een inloopstal te realiseren maar in deze stal gelukkig wel. Daar zijn we heel blij mee want pony lief heeft astma en als het Snachts regent is het fijn als ze er voor kan kiezen om naar binnen te gaan. Ze staat nu samen met de nieuwe pony van onze tante en deze pony staat tijdelijk Snachts nog op stal(box naast onze box). Met mooi weer zullen ze beide naar buiten gaan mijn vorige stal genoot had altijd een pallet in het gangpad, als je dan de deur open doet staat pony niet gelijk voor je neus en zo kun je nog wat spullen ophangen . Nu hebben we alleen een probleempje. Onze pony is een schuurder(staat met eczeemdeken op) en schuurt dus nog wel eens tegen alles wat los en vast zit. Nu vinden wij om die reden een pallet neerzetten best wel tricky omdat we gewoon heel bang zijn dat ze hier tegen aan gaat schuren en dat er dan iets mis gaat. Ik hoop dat bokt hier wat op weet/ of een voorstel heeft. Ik heb even een foto bijgevoegd, dan krijgen jullie een beetje het idee hoe het loopt etc.

Groetjes Gerlinda