[BLOG] Ruiter Review Recensies over producten, info en meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

[BLOG] Ruiter Review Recensies over producten, info en meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-20 18:09

Hi bokkers, *\o/*

Ik wist niet of het hier goed zou staan.
Sinds kort ben ik begonnen met een blog genaamd Ruiter Review.
Eigenlijk ben ik dit hobbymatig begonnen, omdat ik merk dat ik bij de aankoop van nieuwe producten vaak op zoek ga naar 'echte reviews'. Ik kijk graag verder dan de fantastische productteksten van de webshops aangezien de real ervaring na een week gebruiken toch vaak anders is dan wanneer het product in het magazijn ligt.

Daarnaast hebben wij paardenmensen altijd genoeg te praten over onze hobby. Zowel op informatief gebied als het bekijken van paardenkwesties vanuit verschillende perspectieven
Ik vind het belangrijk om niet alleen mijn eigen mening te geven, maar ook te kijken hoe het er bij anderen aan toe gaat, dus ik ga ook in gesprek met anderen professionals en paardenliefhebbers met elk hun eigen tak van sport / perspectieven.

Ik zou het leuk vinden om feedback te krijgen of ideeën aan de hand van de categorieën die ik gemaakt heb.

Ik ben altijd op zoek naar:
- mensen voor de gastblogs
Beoefen jij een sport en wil je daar meer over vertellen? Heb je een paardgerelateerd beroep en kun je daarover vertellen om mensen tips te geven? Heb jij een bijzonder paard of een bijzonder verhaal?
- mensen die hun mening geven op discussiedinsdag over paardenkwesties
Op welke leeftijd is het het beste om een paard in te rijden? Wat is beter: bit of bitloos? en nog veel meer!
- initiatieven welke producten ik zeker een keer moet testen om een review over te schrijven

Je kunt de blog vinden op:
Klik hier voor Ruiter Review!
Meepraten kan op: Ruiter Review meepraten

Afbeelding