Zo das lang geleden een foto topic van mij !
De laatste was met Good old Freedoms Blanco, maar helaas is blanco niet meer in ons midden

Blanco heb ik 3 jaar geleden helaas moeten inslapen aan de gevolgen van artrose.
Toen had ik mijn grote vossenvriend al, en gelukkig kwam ik daardoor niet in een heel groot zwart gat terecht.
Valentino heb ik aankomende maand alweer 5 jaar, en we zijn dikke vriendjes geworden. In het begin was het nog wat aftasten aangezien meneer dik 1.70 ongeveer is en nogal een paard.
Valentino is eerder van een stalgenootje/vriendin geweest, en die vond mij wel een geschikt baasje voor hem! We hebben zo'n beetje elke week les, van haar, en ik leer nu pas écht rijden.
Valentino is een 18 jarige ruin, uit een rubenstein vader en een flair moeder.
Hij is bij mijn stalgenootje geboren en zij heeft hem ook zelf beleerd en naar het Z2 gereden, dus een ideaal leerpaard!
We zaten al heel lang met het plan om eens naar de spartelvijver te gaan, maar het was of veel te warm, of oer hollands weer, of beide geen tijd.
Tot afgelopen vrijdag, toen hadden we het er weer zo over, en toch maar de knoop door gehakt om maandag te gaan. Lekker vroeg zijn we die kant opgegaan ivm de drukte.
Nou we hebben echt oprecht een topochtend gehad, de paarden waren zo super braaf, wel een beetje erg vrolijk maar ach dat is alleen maar mooi !
Oké genoeg gepraat tijd voor de foto's !

Saampjes met mijn stalgenootje/vriendin

Duikboot Vosje !

Zo trots op hem !

Dit was tevens ook de 1ste keer dat ie zo diep het water in ging, omdat ie een beetje koudwatervrees heeft

Nogmaals heel erg bedankt Amanda Melchior voor de súper mooie foto's !!!