Gisteren is mijn lieve vriendin Kathe Bijker ( colaaa hier op bokt) met haar nieuwe camera/ lens langsgekomen om Prada en mij weer eens vast te leggen, want dat was alweer te lang geleden.
Prada en ik zijn aan het trainen richting het Z, dit is een lang traject, want er moet kracht en balans komen voor de verzameling en dat heeft tijd nodig. We zijn vorig jaar oktober al een keer Z gestart om te kijken waar we stonden, dat viel niet tegen, maar ook nog lang niet mee. Deze coronatijd en dus geen wedstrijddruk heeft er voor gezorgd dat we lekker hebben door trainen zonder “druk”. Ik heb het geluk dat waar Prada woont, ik ook werk en mijn instructeur tevens mijn baas is, dus ik gewoon elke week mocht en kon lessen.
Straks beginnen we gewoon weer in het M2 en dan hoop ik in oktober klaar te zijn voor het Z.

Paspoortje; Prada, merrie, 8 jaar, haflinger x Fries, Z1 dressuur, WE level 1, buitenrijmaatje, lolmetmijnknolpony, alleskunner en mijn diva.
Goed plaatjes!
Losrijden
1)

2)

Pasje opzij
3)

4) focus

5) Hier mag ze nog iets meer neus eruit en wat meer richting oprichting

6) schouderbinnenwaarts

7) vanuit de sbw neem ik haar mee opzij richting een appuyement ( dat is nog lastig, vooral voor mij, ik wil nl al snel te veel doen)

8)

9) krachtpatser

10)

11)

12) en de volte sluiten voor de verzameling en het kleiner maken vd sprong ( lastig, loslaten)

Klaar!
13 )

14) sfeerplaatje

15) geconcentreerd hoofd

Bedankt voor het kijken, tips zijn altijd welkom, maar hou het lief

Tot de volgende keer!