Rare klant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

alice0cullen

Rare klant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-20 02:00

Vandaag heb ik echt een bizarre situatie meegemaakt en ik lig er nog wakker van dus ik schrijf het maar van mij af.

Ik heb mijn paard op een kleinschalige manege staan waar momenteel naast mij nog 2 pension klanten staan, hier werk ik ook drie dagen in de week op therapeutische basis omdat ik autistisch ben.

Nu was de pensionhouder benaderd door iemand die in de buurt woonde en een stal zocht voor haar paard. Ze is twee keer komen kijken en heeft aardig wat besproken met stalhouder die informeerde dat ze een mogelijk nieuwe klant zou zijn. Ik heb mij toen netjes voorgesteld en ben met mijn paard bezig gegaan.

Ze was enthousiast en wou drie weken later haar paard verhuizen. Prima. Ze is in de tussentijd nog eens komen kijken terwijl ik op dat moment les had van mijn instructie, waren bezig met dressuur aan de hand.

En toen kwam het, ze informeerde stalhouder dat mijn kop haar niet aanstond en dat ze er zeker van was mot met mij te krijgen als in een vechtpartij. Hier was stalhouder zeer verbaasd over. Het bleek dat mijn werkwijze haar niet aanstond, mijn instructie was belachelijk en ik was een raar mens.

Stalhouder heeft aangegeven dat we iedereen in hun waarde lieten, als zij andere dingen wou doen met haar paard prima, maar ze moest zich zeker niet bemoeien met iemand anders.
Ze is weggegaan en heeft vanochtend gebeld nadat stalhouder gezegd heeft dat er twijfels waren, ik sta op deze stal al 12 jaar en ze vinden het belachelijk dat ik niet meer normaal met mijn paard om kan gaan. Ze hebben haar een ultimatum gegeven en hier kon ze niet in meegaan.

Iedereen op stal is super verbaasd en ik ben best aangedaan moet ik zeggen, we hebben amper twee woorden met elkaar gewisseld. En dit is een soort van bizarre situatie geworden. Nu ik het allemaal uit typ klinkt het nog belachelijker. Nu blijkt ze in de buurt ook een naam te hebben en bekend te staan als vechtersbaas, dus heeft pensionhouder besloten het aanbod van stalling compleet in te trekken. Gelukkig. Dit is gewoon een volwassen meid. Ik kan me echt niet bedenken wat aan mijn gedrag zo aanstootgevend is dat ze na twee minuten zo'n pesthekel aan mij heeft.

Als ze me zelf de appjes en dergelijke niet hadden laten lezen had ik dit niet eens gelooft, ik kan er met mijn hoofd niet eens bij wat voor rare situatie dit is. Sorry voor het lange verhaal :o