Lekker uitgewaaid vandaag!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LWDaisy schreef:Heerlijk he!
Ik rij ondertussen al jaren bitloos mijn Quarter. Had destijds ook bang om de controle te verliezen, maar dat is echt nog nooit gebeurd!![]()
Ik heb op je vorige topic ook gereageerd, op dat mooie paard - mag ik vragen waarom je 2x "xxl Quater" schrijft in de titel? Wat bedoel je daarmee?
Sharel schreef:Citaat:Heerlijk he!
Ik rij ondertussen al jaren bitloos mijn Quarter. Had destijds ook bang om de controle te verliezen, maar dat is echt nog nooit gebeurd!![]()
Ik heb op je vorige topic ook gereageerd, op dat mooie paard - mag ik vragen waarom je 2x "xxl Quater" schrijft in de titel? Wat bedoel je daarmee?
Het voelde vertrouwd alsof we nooit anders hadden gedaan. Het was een probeersel en het werkt geweldig!
Hier kan je wel zien waar die bijnaam vandaan komt![]()
[ [url=m/xvJLJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rQQW6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
LWDaisy schreef:Citaat:
Kan je lekker verder bitloos blijven rijdenDe mijne was er ook zo mee weg, heerlijk dat vertrouwen dat je in elkaar hebt op zo'n momenten!
Oh dus de zwarte waar het in dit topic over gaat is ook 1.60 dan![]()
Idd een bonk van een paard, die bruine, wat MamaMiesje zegt! Mijn Quartermerrie is 1.55m maar smaller gebouwd, de jouwe is idd wel een XXL dan![]()
Ik wil echt niet zeiken hoor, maar ik snapte hem niet helemaal door je terugkomende typefout, en dat bedoel ik echt niet l*llig. Het is QuaRter, niet Quater, en ik twijfelde even of ik gewoon iets miste qua kennis of het een typo is![]()
Knert schreef:Ooh wat goed. Ja ik overweeg het ook. Maar moet mij eens goed verdiepen in de bitloze optomingen .
Mag ik vragen waarom je voor deze hebt gekozen? Of heb je meer geprobeerd?
Was het omdoen en gaan? Of toch wennen?
MamaMiesje schreef:Dat is nou een BONK van een paard zeg
Knert schreef:Ohw interssant ..
Maar er zijn verschillende soorten. Jij wist wel meteen voor deze soort te gaan?