Ben zo trots op hen, en ze brengen mij zoveel rust.
We beginnen met een groepsfoto

dan portret of standfoto's
ranger

merho

diva

en dan tijd voor wat actie

en als afsluiter

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:banketstaaf maar verder..
je hebt duidelijk niks beters te doen. Corona naar je hoofd gestegen ofzo?
xAnthea schreef:TS, volgens mij ben jij nu wel degene die een negatieve draai geeft aan dit topic... Ik weet ook niet precies wat je net wil... De ene keer stop je, dan kom je terug, het is dan even positief, dan terug rellen, dan ben je weer weg, dan kom je weer terug en begint het verhaal opnieuw. Word je dat zelf niet beu? Wat boeit het jou nu of Bokt blij is met jouw keuze van een derde paard erbij? Als jij tevreden bent met de situatie is dat helemaal prima en als je dat wilt tonen, ook prima. Maar als je vervolgens 5 pagina's vol aan oeh en ah reacties wilt hebben dan zit je denk ik wel fout...
Art_Ificious schreef:banketstaaf maar verder..
je hebt duidelijk niks beters te doen. Corona naar je hoofd gestegen ofzo?
IMANDRA schreef:scheef lopen was door zijn zicht en de weg naar stal vinden. Er zijn enkele tests gedaan die bevestigen dat hij niet atactisch is. Hij heeft nadien ook niet meer scheef gelopen maar wel als hij van hooibak naar stal ging die paar meters steeds met hoofd laag snuffelend alsof hij zo de weg naar de stal terug zocht.Leuke foto's TS! Wat was er uiteindelijk met Merho aan de hand, dat hij zo scheef liep? Is dat inmiddels genezen/opgelost? Neem aan dat het scheeflopen/neurologische issue niet is opgelost door er een paard bij te zetten?
Nele80 schreef:Ranger ziet er goed uit. Hij is zijn wintervacht precies al helemaal kwijt. Hoe oud was hij ook al weer?
Ik heb ook 3 paardjes, maar ik vind dat best wel veel werk. En de mijne staan dan nog aan huis. Lukt dat voor jou? Jij had toch ook een drukke job?
Oehlala schreef:Heb zelf ook gemerkt dat 3 paarden een hoop meer rust geeft als je met eentje gaat rijden. Ze zien er goed uit, geniet ervan!
Cainneagh schreef:Leuke foto's. Wat is Ranger knap, hoe oud is hij?
Ik heb trouwens geen idee waar deze discussie over gaat.
Art_Ificious schreef:IMANDRA schreef:scheef lopen was door zijn zicht en de weg naar stal vinden. Er zijn enkele tests gedaan die bevestigen dat hij niet atactisch is. Hij heeft nadien ook niet meer scheef gelopen maar wel als hij van hooibak naar stal ging die paar meters steeds met hoofd laag snuffelend alsof hij zo de weg naar de stal terug zocht.Leuke foto's TS! Wat was er uiteindelijk met Merho aan de hand, dat hij zo scheef liep? Is dat inmiddels genezen/opgelost? Neem aan dat het scheeflopen/neurologische issue niet is opgelost door er een paard bij te zetten?
gekke is wel dat hij zo nu niet meer loopt en perfect lijkt te kunnen zien waar hij loopt. Ook van weide wisselen is ineens geen probleem meer hij vind de weg perfect. Ben ook blij dat hij weer goed aangekomen is. Enkel wat spieren verloren maar goed dat is niet zo'n grote ramp hij hoeft niet te werken.
Ben al bij al zeer blij dat er niks ernstigs is, maar misschien was die dan toch ergens van geschrokken en speelde het gure weer ook mee (artrose).
Berdien schreef:Fijn om te zien dat Merho zo is opgeknapt van zijn nieuwe vriendinnetje! Geeft jouw ook meer rust om wat met Ranger te doen.
Wel vind ik Merho er niet zo heel goed uit zien zo op de foto's. Mottige vacht en er mogen nog heel wat kilo's bij. Voer je hem ook bij TS?