Plezier op het strand met Lizzy!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Geke_Lizzy

Plezier op het strand met Lizzy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-20 15:58

Allereerst wil ik even zeggen dat deze foto's (ruim) voor de COVID-19 crisis zijn gemaakt

Ik ben waarschijnlijk niet de enige die nu werkloos thuis zit door het Corona virus, door deze omstandigheden mis ik mijn pony nog net een beetje meer. Helaas is Lizzy vorig jaar Januari overleden aan koliek op 24 jarige leeftijd, zelf zat ik toen nog (net) in het buitenland en heb hierdoor geen afscheid van haar kunnen nemen.

Regelmatig neem ik een kijkje in de vele foto's die ik van haar en van ons samen heb, we zijn dan ook ruim 11 jaar een duo geweest. Ik begon met haar als verzorgpony toen ik 11 jaar was, toen ik 17 was werd ze officieel van mij. In de jaren die we samen hebben doorgebracht hebben we inzettend veel gedaan, ik heb op haar leren rijden, we hebben (onderlinge) wedstrijdjes gereden, we zijn samen op pony kamp geweest. Toen ik te groot werd zijn we verder gegaan met mij op de sulky terwijl ze vele kleine meisjes de eerste stapjes van het paardrijden heeft geleerd. De laatste jaren werd haar gezondheid al wat minder, ze heeft meerdere hersenbloedingen gehad en ook meerdere koliek aanvallen. De laatste was helaas teveel. Al vanaf het begin heb ik geroepen dat ik met haar naar het strand wilde, die droom heb ik kunnen waarnemen in de lente/zomer van 2018. Ik voelde me weer dat 11 jarige meisje die met haar pony op pad mocht, helaas gooide Lizzy al snel roet in het eten. Ze vond het water verschrikkelijk -O-

Ondanks de kleine tegenvaller hebben we toch ontzettend leuke dagen gehad, ze vond de duinen wel ontzettend leuk. En de strandopgang/afgang was toch wel het hoogte punt. Samen op volle snelheid naar boven rennen, ik moest even uitrusten, en dan ook weer op volle snelheid naar beneden <3 Omdat ik zoveel mooie herinneringen heb aan onze tijd samen wilde ik jullie meenemen naar ons weekendje naar het strand. Ik hoop dat jullie er ook van kunnen genieten!

1. Eerst een overzicht fotootje van ons samen!
Afbeelding

2. Vol argwaan maken we onze eerste stapjes naar het water...
Afbeelding

3. Klein stukje verder..
Afbeelding

4. Dit is helaas het verste wat ik haar gekregen heb :')
Afbeelding

5. De golven waren toch wat kouder dan gehoopt
Afbeelding

6. Langs de branding draven vond ze toch leuker
Afbeelding

7. Klein stukje erop voor het ultieme penny droom ervaring. Ik reed haar al niet meer vanaf 14/15 jaar, maar deze 200m kon ik toch niet weerstaan :')
Afbeelding

8. Inclusief een ini-mini galmpje naar de strandafgang
Afbeelding

9. Dit vond ze er zelf van :D
Afbeelding

10. Ik hoop dat jullie net zo veel genoten hebben als dat ik heb gedaan van deze knappe pony <3
Afbeelding

Ze heeft (uiteraard) nergens los gelopen, die touwtjes zijn op sommige foto's weggewerkt omdat ik dat mooier vind. :) Bokt Upload heeft de foto's weinig goed gedaan helaas!

NESCAFE

Re: Plezier op het strand met Lizzy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 18:27

Wat een mooie herinnering! Leuk om te zien en je verhaal erbij te lezen.

Geke_Lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-20 21:33

Dankjewel! vele mooie herinneringen met deze once in a lifetime pony <3

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:37

Aaaaah Lizzy :+:

Jullie waren fantastisch samen. En die foto omhoog is geniaal. Allebei jullie pretbekkies.

QuarterSpook

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 11:11

zoo leuk!! *\o/*