Helaas ben ik al een tijdje wat minder Actief op bokt, maar nu is deze paardenmoeder zó trots dat ik dit MOET delen.
Mijn 2 jarige dochter Olivia is een enorme dierenvriend en zorgt met veel liefde samen met papa en mama voor onze dieren. Thuis voor onze reuzen konijnen en op stal voor de paarden, varkens en katten.
Ze vindt het geweldig om brokjes te geven, te helpen met hooizakken vullen en zelfs poep scheppen is één van haar favoriete bezigheden.
Ze had al wel eens op de mini s gezeten, maar nooit terwijl ze liepen en dat wilde ze zó graag..... dus dat hebben we maar eens geprobeerd!
Eerst op Bikkel, zonder zadel. Dit vond ze fan-tas-tisch. Toen kregen we van de buurvrouw een zadeltje om eens te proberen en dat vond ze nóg leuker.
Bikkel is een fantastisch lief paardje, een echte kindervriend.

Haar eerste ritje op Bikkel bleef ze maar glunderen:

Een weekje later met het zadeltje:

Vandaag wilde ze graag op Cheveyo en omdat hij heel braaf en rustig is, vonden we het wel eens tijd om dat te proberen. Een zadel is hij wel gewend, een mini-mensje op zijn rug nog niet...
Cheveyo is 25 april 9 jaar geworden (al noemt hij het zelf liever 3 keer 3 jaar...) en ook dat moesten we vieren:

Eerst thuis een rondje:

Dat vond hij geen probleem, dus meteen maar op buitenrit!
Even zwaaien naar de fotograaf..

Een dikke knuffel voor mijn knappe vriendje

En elk ritje wordt afgesloten met een dikke knuffel van Olivia

Wat vinden jullie van deze Amazone in de dop?

Groetjes Jacyntha, Olivia, Cheveyo en Bikkel!