Wij zijn 9 jaar samen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Wij zijn 9 jaar samen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 13:00

Negen jaar geleden liep er een hele mooie merrie van de trailer, haar nieuwe stalletje en recht mijn hartje in.

Ik ga de downs niet ontkennen. En de moeilijke, pijnlijke momenten. Koliek, een peesontsteking. Afgekeurd op 9-jarige leeftijd, vol met artrose. Niet meer trainen, geen wedstrijdjes meer.

Maar er zijn zooooo veel meer ups! Ik mag bij mijn liggend paard kruipen. Ik mag er op staan. Bitloos, bareback. In de bossen, door de velden, over de straten. Ik heb met haar gesprongen. Vrijheidsdressuur. Al die knuffels. Die adem die naar appeltjes ruikt. Al die zotte dingen die ik met haar mag uitsteken, zij die mij 100% vertrouwt.

Ik ben de gelukkigste mens op aarde, met haar als mijn paard, als mijn beste vriendinnetje. De rode draad door mijn leven, het gouden randje rondom elke dag. Mijn achtste wereldwonder, o zo bijzonder, de betere helft van mij.

Wordt minstens 100 jaar Daisy, ik zou verloren zijn zonder jou. Ik ben zo heel erg trots op haar, op ons, op elke mijlpaal die we samen al bereikt hebben.

Door weer en wind, dik en dun, in gezondheid en tijdens ziekte, altijd is zij er voor mij, en ben ik er voor haar. Ik ben een heel intens iets aangegaan op 3 mei 2011, en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Ook niet op die moeilijke momenten. Het is soms zwaar, en ik ontken niet dat er opofferingen gemaakt worden - maar ik krijg er ZO veel voor terug.

Tot aan de maan en terug, oneindig ver en verder - ik zal er altijd voor haar zijn. Ze kwam bij mij als enthousiaste 9-jarige, en werd zes maanden later al afgekeurd. Ik heb haar er nooit minder graag om gezien - ze is de allerliefste grasmaaier die ik ken. Onze band is zo ongelooflijk sterk. Ondertussen is ze 18 jaar, ik zie haar ouder worden, en daar heb ik het soms moeilijk mee. Ik hoop dat ons nog heel veel mooie jaren samen gegund zijn. Ik ben van plan elke dag van haar, van ons te genieten.

Geen collage ter wereld kan groot genoeg zijn om onze mooie momenten te laten zien, maar ik heb toch maar een poging gedaan. Het clowntje van mijn hart, de reden tot tranen en lachen, alles waarvan ik ooit had kunnen dromen.

Johnny, nogmaals 1000x bedankt voor het vertrouwen. Ik hoop dat ik je niet teleurgesteld heb, en dat ik haar waard ben. Weet dat ik elke dag, voor de rest van haar leven, altijd voor haar zal blijven zorgen. Je bent altijd welkom bij ons. Hopelijk ben je trots op ons.

Ik hou van jou, mijn lieve kleine fantastische geweldige Daisy. Voor eeuwig en een dag langer <3

Afbeelding

Ik ben zonet naar de winkel geweest om fruit te gaan halen. Ik maak jaarlijks 2x iets speciaals voor Daisy: voor haar verjaardag, en voor onze verjaardag. Ik vlieg zometeen de keuken in, en laat jullie straks weten wat ik gemaakt heb :D

NadineBlabla

Re: Wij zijn 9 jaar samen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:25

wat leuk dat jullie al zo lang gelukkig met elkaar zijn, gefeliciteerd! :D op nog vele mooie jaren *\o/*

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:32

Wat lief, gefeliciteerd! :D

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:37

Wat een mooi stuk heb je geschreven, ik ben er ontroerd van.
Gefeliciteerd met dit mooie jubileum. <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 16:17

Niet mijn creatiefste idee, vorige keer was ik veel origineler met mijn oven-gebakken paardenkoekjes, maar ach, ze vond het wel lekker :D

Ik noem het "de paardenmuffin XXL".

Voor
Afbeelding

Na
Afbeelding

Samen met haar korrels en de overschot van het fruit
Afbeelding

Smakelijk!
Afbeelding

9 jaar samen <3
Afbeelding