Iemand paarden account op Instagram?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gil_vd

Iemand paarden account op Instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 15:51

Mijn eerste bericht, vandaag mij geregistreerd op deze leuke site!
Hier zitten de andere paardenverslaafden :)
Hoe gaat het bij jullie tijdens de quarantaine?
Ik vind dit niet zo erg aangezien ik nog naar mijn paard en andere dieren kan gaan en ik nu veel bezig ben met andere paardgerelateerde dingen. Zoals een horse bullet journal en mijn paarden Instagram account. Hebben jullie ook een paardgerelateerd Instagram account? Mijn paarden en ik noemen op insta @viv_and_gil.
Heeft iemand nog leuke ideeën voor Instagram? Ik doe er al veel maar altijd leuk om nog ideeën te krijgen! Wat vinden jullie leuk om naar te kijken op insta?
XXX Gil :D

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 16:21

Er is al een uitgebreid topic over instagram, waar ook velen een account voor hun paard hebben. Ik denk dat je er meer aan hebt om daar te kijken. Vaak worden topics over een dubbel onderwerp gesloten als er al een is namelijk Dit topic

Er is ook een zoekfunctie op Bokt, daar zul je vaak naar verwezen worden als er al een topic over het onderwerp is. Deze staat rechtsboven in je scherm (op computer), onder je gebruikersnaam en het stukje actieve onderwerpen/eigen berichten :) .

Gil_vd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 16:37

Merileth schreef:
Er is al een uitgebreid topic over instagram, waar ook velen een account voor hun paard hebben. Ik denk dat je er meer aan hebt om daar te kijken. Vaak worden topics over een dubbel onderwerp gesloten als er al een is namelijk Dit topic

Er is ook een zoekfunctie op Bokt, daar zul je vaak naar verwezen worden als er al een topic over het onderwerp is. Deze staat rechtsboven in je scherm (op computer), onder je gebruikersnaam en het stukje actieve onderwerpen/eigen berichten :) .

Ow Dankuwel ik had geen idee...

Merileth

Re: Iemand paarden account op Instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:25

Oh, alsjeblieft zeg gewoon je tegen me hoor! Anders ga ik me zo oud voelen ;) .

En dat is ook precies waarom ik het zo uitleg. Zeker als je nieuw bent dan is het fijn als mensen je een beetje wegwijs maken.

Gil_vd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 20:00

Merileth schreef:
Oh, alsjeblieft zeg gewoon je tegen me hoor! Anders ga ik me zo oud voelen ;) .

En dat is ook precies waarom ik het zo uitleg. Zeker als je nieuw bent dan is het fijn als mensen je een beetje wegwijs maken.

Hihi!
Dankjewel voor de duidelijke uitleg! Zeer fijn!

Suzanharmsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 11:50

het account van emmaemerelle op instagram is heel gaaf

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:18

Ik verplaats je topic naar YRT daar past het denk ik beter :)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:20

Mijn insta staat in mijn onderschrift. Ik vind het altijd leuk om bokkers te volgen!

Edit, ik kan jouw account helaas niet vinden. Heb je een linkje?