Genieten van het mooie weer met Anton & Roos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Genieten van het mooie weer met Anton & Roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 18:55

Mijn vriend en hond genieten af en toe ook mee...
Afbeelding

Maar de meeste tijd breng ik bij de paarden door met mijn bijrijder Lisa.
Afbeelding

Jeetje wat ben ik blij met het zonnetje van de afgelopen tijd. Ik was die regen echt zat, ik denk wel meer paardeneigenaren!

Eindelijk kunnen we weer lekkere buitenritjes maken en wandelen! Het zijn wel maar ritjes of wandelingen van max 10 km. Ivm met de coronamaatregelen mag ik maar 2,5 uur op stal zijn. Dan gaat dit net.
Lisa mag dan niet op het terrein. Dus ik haal de paarden op voor een wandeling of zadel ze beide op voor een ritje.

In september heb ik mijn paarden verhuisd en daarna begon het vrij snel te regenen. Dus heb toen de omgeving nog niet echt kunnen verkennen. Dat lukt nu wel aardig en we komen steeds meer mooie plekken tegen! Oke, het is de Veluwe niet. Maar ik ben toch blij met de mogelijkheden hier.

Nou, genoeg gekletst.... genieten jullie mee
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het gebied waar ze staan is gelukkig ook weer mooi opgedroogd!

Afbeelding

Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:00

Heeeeeerlijk <3

xelodi

Re: Genieten van het mooie weer met Anton & Roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:02

heerlijk zeg!!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:42

Genieten zeg!!

Dat gebied ziet er heel groot uit. Hoe vind je je paarden als je er wat mee wil gaan doen? :+ Komen ze als je roept, of moet je gewoon zoeken?

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 20:05

Heerlijk om zo gezellig samen te genieten van de paardjes! Ik vind het super fijn dat we ondanks de Corona crisis nog manieren hebben kunnen vinden om er gezellig met de paarden op uit te gaan. Naast dat we een liefde delen voor paarden, hebben we een erg leuke klik, waardoor al onze ritjes, wandelingen, poets/tut sessies en andere activiteiten gepaard gaan met veel geklets, lachen (om alle mooie dieren die we zien ahum boomstronk _O- )en gezelligheid! :)) Ik ben ontzettend blij om je bijrijder te zijn en hoop op nog veel meer gezellige wandelingen, buitenritjes, knuffel en kriebel sessies en spelen in de bak! :D
Dankjewel voor je vertrouwen in mij, je inspanningen om toch samen bij de paarden te zijn in deze tijd en voor al je gezelligheid! :o :)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 22:13

prugelpiet schreef:
Genieten zeg!!

Dat gebied ziet er heel groot uit. Hoe vind je je paarden als je er wat mee wil gaan doen? :+ Komen ze als je roept, of moet je gewoon zoeken?

Het gebied is ongeveer 7ha.
Ze komen inderdaad als ik roep. Nu met weinig tijd is dat heel fijn.
Normaal ga ik ze gewoon halen. Is een leuke wandeling en paardjes kijken vind ik altijd leuk. Ik was in het weekend vaak wel minimaal 6 uur van huis. Maar dat gaat nu niet.

Lisa_22 schreef:
Heerlijk om zo gezellig samen te genieten van de paardjes! Ik vind het super fijn dat we ondanks de Corona crisis nog manieren hebben kunnen vinden om er gezellig met de paarden op uit te gaan. Naast dat we een liefde delen voor paarden, hebben we een erg leuke klik, waardoor al onze ritjes, wandelingen, poets/tut sessies en andere activiteiten gepaard gaan met veel geklets, lachen (om alle mooie dieren die we zien ahum boomstronk _O- )en gezelligheid! :)) Ik ben ontzettend blij om je bijrijder te zijn en hoop op nog veel meer gezellige wandelingen, buitenritjes, knuffel en kriebel sessies en spelen in de bak! :D
Dankjewel voor je vertrouwen in mij, je inspanningen om toch samen bij de paarden te zijn in deze tijd en voor al je gezelligheid! :o :)

Lief berichtje van je!
Ik vind het ook heel gezellig. Je bent overal voor te porren en je vindt mijn (ver)dwaal kunsten ook nog eens niet erg. Wat wil een mens nog meer!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-20 16:40

Vandaag hebben we een hert gespot... aan Anton en Roos is het nog te zien. Ik was alleen te laat met de foto. Afbeelding

elsa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 00:33

Leuke foto’s Shirley!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 08:00

Het is ook heeeerlijk weer voor buitenritjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 08:35

Wat heerlijk zeg, dat je dit nu toch nog kunt doen! En dan ook nog echt perfect weer de laatste tijd.

Geniet er maar van zou ik zeggen!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 08:43

Verbaasd me dat je ik die regio dus nog best flink kunt rijden! Leuk!!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 10:05

Bedankt!
Klopt Ninx, ik ook. Toen ik op zoek was naar een stalling hier in de buurt dacht ik zeker niet aan Zeewolde. Wist niet dat daar bos was. Maar er is gewoon 85 km aan ruiterpad in totaal.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:13

Heerlijk dat je daar lekker kan buitenrijden zeg! Paardjes zien er goed uit. Mijn Aron mist Anton wel! Elke keer als ie een haflinger ziet dan rent ie er naar toe _O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 15:51

Dank je Em! Ze zijn zo veel relaxter nu ze hier staan en ik ook.
We doen nu alles bitloos. Als iemand dat een paar maanden geleden zou zeggen zou ik hebben gezegd dat ik dat wel in de bak wil proberen maar nooooooit buiten haha!

Als de coronamaatregelen voorbij zijn spreken we snel een keer af. Kunnen we Anton en Aron weer ff laten spelen!