Dalijk is het alweer een jaar geleden dat je na 8 jaar van de trailer stapte en me met zoveel liefde aankeek. Sindsdien ben je niet meer van me weg te slaan. Als ik aankom begroet je me met jouw allerliefste hinnekje. Soms is die vervelend, vooral als ik serieus met Amiga probeer te rijden en in ik hoor hem in mijn oor door de wanden heen. Je hinnekt alsof ik je mishandel, want als ik er ben wat doe jij dan daar?
Vanaf het moment dat ik je kocht, om je huilde, je soms ook haatte (zo leuk was je niet voor me) en eigenlijk alle ups en downs met je vierde heb ik beloofd altijd eerlijk en rechtvaardig naar jou te handelen. Je werd de pony met een grote rugtas, maar dat maakte ons niet uit want voor ons was jij de allerliefste.
Alleen als onze en vooral jouw ups niet meer op kunnen boxen tegen de downs en jij er eigenlijk bent omdat je een kleine taaie doerak bent die te groots is om te laten merken dat je lichaampje pijn doet is het voor mij niet meer eerlijk. 4 pijnlijke knietjes van de artrose, een gebitje dat niet meer meewerkt,je lichaampje op verschillende plekken artrose.
Je wilt nog zoveel en je kan zo weinig! Je geniet van de aandacht en je bent de liefste pony die ik me voor mijn kind kon wensen, want man wat voelt zij een liefde voor jou. In de coronatijden doen we videobellen met je en ze vraagt me dagelijks of het nog goed met je gaat en vooral of ik wel goed voor je zorg.
Het is lastig om te weten dat ik dalijk voor je ga kiezen, maar pik ik hoop dat je begrijpt dat ik met mijn hele hart voor jouw rust kies. Je hebt een hoop overleefd en vooral een hoop overwonnen dat maakt jou nu ook zo taai. We kunnen een boek over je schrijven en misschien zelfs wel een hele harry potter serie evenaren. Je wil om te leven en de liefde van ons te voelen laten je eigenlijk doorlopen tegen beter weten in.
We gaan nog genieten en ik hoop dat je gewoon aangeeft wanneer het genoeg is, want het is niet erg. Het is goed zo je hoeft niet meer stoer te doen!
Ik heb besloten om mijn maatje niet meer door de winter te laten strompelen.
Ons verhaal!
[ITP] Na 8 jaar de liefde van mijn leven terug!!!