Stukje schouder voor..

Schouders naar achteren...

.. dat is al beter.

Aantal foto's tijdens de les, als ze wat ruimer wordt is dat soms even lastig uitzitten

We hopen dat we nu iets langer van haar onder het zadel kunnen genieten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Earth schreef:Dat ziet er zeer fijn uit. Zit het zadel je wel lekker? Want het lijkt of je een beetje achterover zit?
Benoite schreef:Kan iemand mij evt via pb uitleggen wat ze zo uitzonderlijk goed en mooi vinden aan deze merrie? Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook een leuke merrie maar heb er te weinig verstand van om dat dan blijkbaar te zien. Dus vind het interessant om te weten wat jullie deskundige ogen dan zien wat ik niet zie. Ik zie een ontspannen paard die netjes loopt maar wel wat kort in de nek/klein hoofd en met wat overgewicht. Nogmaals niet banketstaaf bedoeld maar vraag het me af.
Heleennn schreef:Benoite schreef:Kan iemand mij evt via pb uitleggen wat ze zo uitzonderlijk goed en mooi vinden aan deze merrie? Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook een leuke merrie maar heb er te weinig verstand van om dat dan blijkbaar te zien. Dus vind het interessant om te weten wat jullie deskundige ogen dan zien wat ik niet zie. Ik zie een ontspannen paard die netjes loopt maar wel wat kort in de nek/klein hoofd en met wat overgewicht. Nogmaals niet banketstaaf bedoeld maar vraag het me af.
Het is gewoon een leuk paard. Mooi recht gereden, leuke snoet en veel body inderdaad. Dat heeft niet altijd met deskundige ogen te maken, een paard kan ook gewoon leuk zijn. Ook al is die aan de dikke kant en zijn er mss wat verbeterpunten. Je hebt niet te weinig verstand ervan hoor, maar soms is een paard gewoon leuk! Zonder daar te veel over na te denken.
Benoite schreef:Kan iemand mij evt via pb uitleggen wat ze zo uitzonderlijk goed en mooi vinden aan deze merrie? Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook een leuke merrie maar heb er te weinig verstand van om dat dan blijkbaar te zien. Dus vind het interessant om te weten wat jullie deskundige ogen dan zien wat ik niet zie. Ik zie een ontspannen paard die netjes loopt maar wel wat kort in de nek/klein hoofd en met wat overgewicht. Nogmaals niet banketstaaf bedoeld maar vraag het me af.