Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)!" title="Koffie (of thee
)!" /> terwijl er een les gaande was. Ik vind het een prachtig gebouw en heel bijzonder omdat het zo oud is en midden in de stad staat. Het is alleen erg jammer dat er geen lekker stuk grond om heen ligt waar de peerden lekker kunnen rondrennen
En reed jij niet afgelopen zondag op Dunday de wedstrijd? Ik was het meisje die je aan het inrijden was
Remi dus
.. Nou ja doe Filip maar de groeten van Marit.. *denk wel dat hij weer wie ik ben*
). Lex is zelfs tot onze grote spijt onverwachts overleden op de manege. Een heel cool paard. 
) heel leuk/mooi vond, staat die er nog??
en wat erg man van Lex hij was echt stoer... ik weet ook nog wel dat wij op een gegeven moment een Schimmeltje kregen met 2 maanogen Moonlight hete die geloof ik.. maar daar was niet echt wat mee te beginne we kwamen niet eens normaal de box binnen. En Mr Ed is die der nog wel die heeft ook een tijdje bij ons gestaan. Maar als ik het goed begrijp is Katmandou ook weg..!!!
En djangogirl volgens mij valt het allemaal wel mee hoor.. Die paarden hebben genoeg ruimte in die stands en Filip weet altijd wel heel goed wat hij doet en hoe hij het beter kan maken. Hij heeft een goede kijk op de gezondheid van de dieren en hij zorgt der altijd wel voor dat het goed blijft..
Mr ed en Katmandou ken ik helemaal niet, maar ze zijn er iig niet meer..
Heb je ook nog mee gemaakt dat moonlight een veulen had gekregen op de manege, helemaal onverwacht, Blondie
Kort darana zijn ze beiden verkocht.