Wat ik alleen vaag vind is dat ze het niet hechten. het moet een beetje blijven bloeden, schoonbloeden.
Hij was echt heel zielig gisteren, hij liep allemaal rondjes in de stal en elke keer in de hoek stootte hij zijn hoofd. Toen ging ik 'm poetsen kroop 'ie helemaal met zijn hoofd in onder mijn arm. *hellup me nou* Hij keek echt heel zielig. En dat hinnikje toen ik de stal binnenkwam dat was pas zielig.
Zijn achterbenen helemaal rood van het bloed, bah.
Gelukkig hebben ze wel nog een paard bij hem op stal gezet. Anders zou hij helemaal zielig alleen staan.
(van het weekend zit ik in de ardennen) maar maandag ga ik 'm gelijk weer lekker verwennen.
Ik mag 1,5 week niet rijden. En daarna ga ik het sinds lange tijd (hij heeft elke keer wat) weer eens oppakken als hij tenminste niet weer wat anders heeft.
Weet iemand hoe lang een paard nog kan dekken wanneer zijn ballen er al af zijn? (van het zaad dat nog in de "buisjes" zit...)
Aan de ene kant denk ik dat het goed is dat het gedaan is, aan de andere kant baal ik ervan want hij was bij mij heel braaf, en het "gouden randje" gaat er nu toch wel vanaf. Maar hij zou toch niet meer mogen dekken want hij heeft de erfelijke vorm van OCD.

Groetjes Petra