Niks speciaals, maar ze mocht nog eens in de piste spelen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Niks speciaals, maar ze mocht nog eens in de piste spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 15:36

En dat vond ze zooo saai hahaha. Ik zie al die andere paarden altijd helemaal los gaan, en de mijne stond er met zo'n hoofd van "mag ik nu weer terug naar de wei alsjeblieft?"

Heb haar nog eens van onder haar deken uit gehaald, komend weekend voorspellen ze zo'n lekker weer dat ze weer zonder mag, maar bij gebrek aan wintervacht is het nu 's nachts nog te koud.

Vorig jaar voor het eerst eczeem gehad, ik steek het op de stalling daar, want al de paarden hadden daar plots eczeem. We zijn ondertussen verhuisd, en ik heb mijn paard niet meer zien krabben! *\o/* Haar deken heeft geen nek, dus indien jeuk zou ze wel kunnen krabben, maar ze staat er heel rustig bij (24/7 buiten met schuilstal). Ook van haar staart blijft ze netjes af. Hopelijk kan het eczeemdeken dus gewoon in de kast blijven liggen en kan mijn grietje weer verder in haar blote kont!

Dat hoofd :+
Afbeelding

Plekje zoeken om te rollen
Afbeelding

Knuffelmoment na het rollen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo van HAAL ME HIER NU WEEEEG
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals jullie zien nog een beetje wildgroei in de manen haha, maar ze zijn al zooo mooi gegroeid na die catastrofe vorig jaar! Haar voorpluk was toen ook volledig was. En ze had zo'n mooie manen, en zo'n mooie dikke lange voorpluk -O- Maar hey, we zijn weer op de goede weg!

Stay safe *\o/*

Avalanche

Re: Niks speciaals, maar ze mocht nog eens in de piste spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 18:10

Mooi meisje heb je daar <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 10:41

Avalanche81 schreef:
Mooi meisje heb je daar <3

Dankjewel!
Sinds gisteren staat ze weer zonder deken, ik hoop zo dat ze geen jeuk krijgt!

Avalanche

Re: Niks speciaals, maar ze mocht nog eens in de piste spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 02:06

Ik hoop het ook voor je :) en voor haar. Volgens mij is ze een geweldig paard <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 07:54

Avalanche81 schreef:
Ik hoop het ook voor je :) en voor haar. Volgens mij is ze een geweldig paard <3

Op en top een merrie haha, echt een baas! Eenkennig, een einzelgänger, maar bij mij zooo lief! Echt een topper :)