Ik ga t hier hebben over onze eigen koerspaarden: Baladin Williams en Erwood d'Ecajeul. Ook sta ik open voor vragen etc. Ook mensen tegen de drafsport zien hier welkom! Ik laat je graag zien dat we allemaal ontzettend goed zijn voor onze paarden. Mijn vader, Jaap Fikse, is voerleverancier en komt op veel grote trainingsstallen (lees een Hannovers Hoeve, Paul Hagoort etc).
Ik zal eerst een beetje over onze paarden vertellen

Baladin williams is een franse draver met een winsom van 50.000! Hij is ontzettend lief en een genot om te rijden.

Erwood d'Ecajeul hebben we nu ongeveer een jaartje en is nog jong. Hij moet nog veel ontwikkelen in zijn lichaam maar is zeker een talent! Hij staat op dit moment helaas op bosrust met een peesblessure.

Vragen etc zijn altijd welkom!
) zodat ze hun hoofd niet naar beneden kunnen doen. Wordt ook gebruikt voor paarden die te laag lopen met hoofd etc
Bally wordt nu 2x weeks uitgereden op het baantje, dus niet persé hard maar denk een beetje aan het idee hartslag trainen. Wij trainen altijd met hartslagmeter, zodat je precies kan zien hoe hard ze nou eigenlijk getraind worden. Daarnaast nog 1 of 2x aan de longe met de longeerhulp en soms is 1x daarvan rijden, hij is namelijk ook beleerd onder het zadel. Erwood mag gelukkig alweer bijna terug naar huis en de wei weer in.
Je merkt wel heel erg dat Bally hem mist. Normaal staan Bally en Erwood bij elkaar, en de 2 sportpaarden van mij bij elkaar. Gezien Erwood er nu niet is is Bally iets rustiger in de wei, maar hij vindt het duidelijk niet leuk, sneu om te zien.