Afgelopen weekend zijn er een aantal foto's gemaakt van het trainen met Gestoa en Donner, deze wil ik graag laten zien

Nog even wat informatie over de pony's:
Gestoa, merrie, 147cm, Welsh X Gelders (vader is James Bont junior), L2/M1 niveau
Donner, ruin, 155cm, Welsh X Welsh Cob (vader is Sellegoed's joris), M1/M2 niveau (M1 op wedstrijd)
Gestoa ben ik weer aan het oppakken na haar blessure, wat het precies is geweest weten we nog steeds niet. Tot nu toe blijft alles goed gaan en we geven haar genoeg rust tussendoor. Er moet nog veel gebeuren, maar langzaam gaan de oefeningen steeds beter. Als alles goed blijft gaan hoop ik haar ergens deze zomer en anders winter uit te brengen op wedstrijd. Gestoa moet ook nog even flink afvallen, maar ja wat wil je als je paar maanden alleen maar hebt gestapt en wel lekker te eten krijgt

Donner loopt in het M1 tussen de paarden op wedstrijd. We lopen er nu nog tegenaan dat de schouderbinnen waarts netter afgewerkt moet worden en de middendraf/galop. De oefeningen gaan verder steeds beter en stapje voor stapje komen we er wel.
Tips mogen uiteraard, ik weet waar m'n eigen punten liggen. Foto's staan niet op volgorde

[1]

[2] Iets een strenge binnenhand

[3]

[4] Zelf mag ik iets meer op het midden blijven zitten

[5] Ze zou iets minder diep mogen, dit is nu nog erg moeilijk voor haar

[6] Pasje naar voren, mag me handen weer meer rechtop houden

[7] Onbedoelde galop, wilde haar iets naar voren rijden

[8] Handen rechtop

[9]

[10] Hier zou ik nog iets rechter op mogen blijven

[11] Poging tot een appuyement, vinden we beide enorm lastig

[12] Pasje naar voren, hij vind het moeilijk om zo te blijven lopen