Goudshoot op stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Goudshoot op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 12:47

Hoi allemaal! Laatst heb ik superleuk een foto middag op stal georganiseerd, ik wilde iets nieuws uitproberen waar ik modellen voor nodig had. Gelukkig zijn mijn stalgenootjes de moeilijkste niet.
Een tijd geleden had ik al bladgoud besteld en de middag georganiseerd.
Ik had super fijne hulp mee die de paarden kon versieren zodat ik me als fotograaf volledig kon richten op het maken van de foto's. Het was dan ook een geslaagde middag en omdat het resultaat zo gaaf is wil ik ze hier even met trots aan jullie laten zien.

Virago
Afbeelding

Jill
Afbeelding

Teddy
Afbeelding

Tapdance
Afbeelding

Nick
Afbeelding

Ik heb mijn eigen lieverd ook voor de lens gehad maar omdat hij nog lekker in zijn dikke vacht zit was het resultaat niet echt geweldig.
Fedor hebben we ook als eerste gedaan en een beetje te zuinig geweest met het bladgoud. Dus ondanks dat de foto's niet zo mooi zijn geworden zoals hierboven laat ik mijn knapperd toch even zien!

Fedor
Afbeelding

Heel erg blij met de resultaten en de leuke knappe paarden van de stalgenootjes. Zo kun je nog eens iets uitproberen :D

Anoniem

Re: Goudshoot op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:50

Sommige foto's lijken wat flets, kan ook door het uploaden komen. Ik heb zelf niet zoveel met bladgoud. Vind het bij het zwarte paard het mooist.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 12:52

Marije_1997 schreef:
Sommige foto's lijken wat flets, kan ook door het uploaden komen. Ik heb zelf niet zoveel met bladgoud. Vind het bij het zwarte paard het mooist.

Helaas door het uploaden inderdaad, zo verschijnen ze in ieder geval niet vanuit mijn bestanden op de laptop beeld. :?

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:56

Ik vind het hele mooie foto's! Ook het bladgoud is mooi aangebracht op de paarden. Je moet er misschien van houden, maar ik vind het er echt wel kunstzinnig uitzien. Je stalgenootjes zullen vast blij zijn met het resultaat :D

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-20 13:29

Suzanne_J schreef:
Ik vind het hele mooie foto's! Ook het bladgoud is mooi aangebracht op de paarden. Je moet er misschien van houden, maar ik vind het er echt wel kunstzinnig uitzien. Je stalgenootjes zullen vast blij zijn met het resultaat :D

Bedankt! :) Inderdaad daar ben ik zelf niet zo goed in dus blij dat ik daar iemand voor had meegenomen met eindeloos geduld en een hele vaste hand! Ik ben ook heel blij met het resultaat ben en blijf wat dat betreft een hobby fotograaf :P

M97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 00:12

Wow Virago :)

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 19:15

M97 schreef:
Wow Virago :)

Jaa gaaf he :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 08:14

Leuke foto's :) bij het zwarte paard vind ik het het meest geslaagd.
Ik zou als ik jou was nog eens kijken of je het medium waarmee je het goud vastplakt op het paard (vaseline oid?) onzichtbaar kunt maken op de foto's. Dat ziet er nu niet zo mooi uit en is zonde van het resultaat.
Voor de fletse kleuren kun je even kijken naar je hooglichten: die lijken nu vrij laag te staan waardoor het wit grauw is geworden.

Veel plezier met je fotoprojecten! :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 08:30

Ik ben absoluut geen fan van deze shots, maar ik vind het een prachtig resultaat! Dit komt vooral doordat er rekening is gehouden met de curve van het hoofd. :j

Jill & Nick zijn mijn favoriet!