Nog net voordat de maatregelen rondom het corona virus nog strenger werden heb ik een nieuwe topper gekocht! Helaas had ik nog steeds na ruim 2 jaar geen klik met mijn Heartbreaker ruin. Na vele wikken en wegen had ik dan ook besloten dat ik opzoek zou gaan naar een nieuw paard. Al snel vond ik wat ik zocht!
Meet: Jolliana!

Jolliana is een KWPN merrie van Ceasar ter Linden x Ronaldo. Ze wordt in april 6 jaar en meet ongeveer 1.70m. Ze is een heerlijk nuchter paard, dat is dan ook wel wat ik zocht. Ze is lekker allround. Ik wil dan ook met haar verschillende takken van de paardensport gaan doen: dressuur, springen en vooral eventing!
Maar ook wil ik lekker van haar genieten in het bos en duingebied wat aan onze stal grenst, en natuurlijk het strand!
Wellicht dat ik in de toekomst nog een veulentje uit haar wil fokken, maar eerst maar eens van haar genieten!
Van de week heeft een vriendin foto's van ons gemaakt! Het is natuurlijk nog verre van perfect. We zullen elkaar de komende tijd beter gaan leren kennen. Lekker lessen en km maken.
Genoeg gekletst: hier de foto's !
Lekker instappen met lange teugel

Om haar volgens wat op te pakken

Lekker draven

Rechtergalop: galop vindt ze nog wat lastig. Hier kantelt ze haar hoofd iets.

Even de handrem proberen: Ja die doet het!

Linkergalop. Foei binnenhand!

Kijken of ze een pasje wil verruimen

en of

En dan lekker uitdraven, kijken of ze wat wil dalen

Ik weet het: rechtop blijven zitten! Maar wilde deze foto toch delen, gezien ze zo mooi daalt hier!

Bedankt voor het kijken! Tips mag natuurlijk, maar houd het lief en opbouwend. Ik ben me ervan bewust dat mijn houding beter moet: meer rechtop en handen dragen!
Dit was pas de 4 keer samen met haar in bak