[VOLG] Wit met zwart en veel haar # Tinker Breanne

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CINDY39

[VOLG] Wit met zwart en veel haar # Tinker Breanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-20 20:30

Halloooo

Hier een volg topic voor wie dat leuk vind. De titel zegt het al; wit met zwart en veel haar,Tinker Breanne <3

Afbeelding

Ik zorg nu zo 3 maanden voor haar, sinds december 2019.

Breanne staat samen met 2 andere paardjes op een leuke stal aan huis bij een meneer. Ze is officieel van een stichting waar ze elke woensdag heen gebracht word. Hier word zij gebruikt voor de les met kinderen met een beperking.

Hier door is haar lieve rustige karakter voor mij als “bange” ruiter perfect! Dat ik nu na 3 maanden kan zeggen een echte droom pony <3

Ik kan nog niet zeggen dat ik er alleen op uit durf maar dat heb ik in jaren al niet meer gedaan := tot nu toe heb ik er 3x op gezeten met een heel fijn gevoel en met uiteraard iemand er bij.. paarden blijven een hobby maar als het om rijden gaat ben ik de held op sokken...Ik ben dus ook absoluut geen dressuur/spring ruiter of wat er ook maar in de richting komt van een ”serieuze” ruiter :o

We hebben een kleine buiten bak tot beschikking en mooie plekken om buitenritten te maken, Voor mij helemaal perfect omdat ik vooral in de bak veel spoken zie :+

Hopelijk gaan we samen genieten van leuke ritjes en verder ben ik begonnen met vrijheidsdressuur, en voor nu een beetje longeren etc. Mevrouw heeft namelijk echt geen conditie :')

Afbeelding
Afgelopen zaterdag z’n fijn ritje gemaakt <3

Hier en daar heb ik al wel eens een foto van haar geplaatst. Ook had ik al wat vragen gesteld m.b.t rasp/mijt etc... inmiddels zijn haar mooie sokken weg geschoren, met het resultaat dat ze geen jeuk meer heeft.. daar doen we het voor :D

Afbeelding

Afbeelding

Genoeg gekletst voor nu, geniet vooral van deze oh zo lieve haarbal! <3