Allereerst sorry als het hier niet goed staat.
Maar ik zit met het volgende; mijn vriend en ik hadden allebei een paard. Helaas is het paard van mijn vriend een paar dagen terug overleden (ouderdom). Nu, door dit alles, heb ik momenteel totaal geen motivatie om aan de slag te gaan met mijn eigen paard. Ik voel me de hele tijd rot, verdrietig en ook tegenover mijn vriend... ik ga naar stal om haar eten te geven enz. en doe wel dingen met haar, maar het voelt op dit moment meer als een verplichting. De motivatie om iets met haar te gaan doen is er even niet. Het is gewoon niet meer hetzelfde. Ik voel me verscheurd, de passie die we samen deelden is er even niet meer.
Ik voel me hierdoor ook ontzettend rot tegenover mijn eigen paard. Ze verdiend dit niet, maar ze reflecteert het wel en dat merk ik.
Zijn er meer mensen die in deze situatie hebben gezeten? Als er 1 paard is overleden, dat de motivatie om iets te gaan doen met je andere paard(en) er even niet meer is? En wat hebben jullie hier aan gedaan en hoe zijn jullie er bovenop gekomen?
Ik wil het zo graag, maar kan het momenteel gewoon even niet opbrengen.