Het is nog even wennen allemaal, welke instelling ik het beste kan gebruiken voor het scherpstellen en welke instellingen de grootste kans op succes opleveren bij welk soort licht, enzovoort. Maar leuk is het wel!
1. Alles begint natuurlijk met een hapje eten

2. oef, even oefenen met scherpstellen en timing

3. Gelukkig is Runa een ervaren model

4. Deze kant ook even

5 zoef (en guttie, dat lipje...

6 Iets te dichtbij, maar dan we noemen het maar artistiek

7

8 uiteindelijk ga je alles aan je paard mooi vinden, ook de smerige zandkont
(hoe het trouwens precies komt dat er geen zand om haar staart zit, weet ik trouwens niet - of ze dat eraf kwispelt of dat haar billen gewoon te rond zijn om daar zand te krijgen - maar dit doet me wel altijd denken aan zo'n paardrijbroek met een zitvlak ik een andere kleur)

9 Vanaf de andere kant, met de zon in de rug, geeft weer een heel ander plaatje!
(Ik vind het altijd zo opvallend dat hoewel ze een heel flink hoofd heeft, haar neusje best smal is. Dit zeg ik trouwens alleen zodat je kijkt naar het hoofd en niet naar die skippybal-buik.)

10 Er was ook hooi

Ik heb de foto's nabewerkt met Lightroom en het viel me enorm mee hoeveel er nog aan te passen valt qua licht en kleur! Ik heb ook veel gehad aan Youtube video's over fotografie en doordat Runa en ik wel eens voor de lens hebben gestaan bij anderen, heb ik hier en daar wel wat opgepikt wat me ook veel heeft geholpen. Al met al ben ik geloof ik best tevreden met het resultaat!
(En mocht je het leuk vinden, het idee is om zo nu en dan wat foto's te plaatsen op de instagram die ik heb toegewijd aan Runa - instagram.com/bengeltje.runa - waar je ook de meeste van Runa's ponystreken (voor zover betrapt) kunt zien)
Bonus - deze kip wilde ook even poseren