Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lianne304 schreef:Hey hoii ts,
Wat een vervelende situaties, mischien heb ik een goede optie voor u en uw paard waarbij hij 24,7 buitenkan staan met schuil stal in een kleine vaste kudde.
Hij zal hier waarschijnlijk zijn hele leven blijven en uiteraard houden we u graag op de hoogte van zijn situatie.
Gaat het niet langer daar dan kan hij bij ons komen te staan, of mischien eventueel weer terug naar u als de situatie eventueel ooit veranderd.
Ik kan u een pb doen met meer informatie
har166 schreef:Heel veel sterkte de komende tijd!
Ik snap dat je hoofd er niet naar staat maar ik zou dit aanpakken als een reguliere verkoop. Dus advertentie op boktmarkt/marktplaats/facebook plaatsen maar wél met een vraagprijs. Er komen rare mensen op advertenties af voor paarden die gratis zijn en! Als iemand je een goed aanbod doet, en je hem echt wilt weggeven, ga dan van te voren eens kijken bij die persoon en doe wat speurwerk op internet. Je kunt je vast wel dat verhaal herinneren van die vrouw die pensioenpaarden doorverkocht. Daarnaast zijn er veel jonge meiden die graag een gratis paard willen maar zich niet kunnen voorstellen wat voor kosten er bij een ouder paard bij ( kunnen ) komen. Er staan genoeg paarden van 18 jaar en ouder te koop dus er is een markt voor.
Gini schreef:Rotsituatie TS. Ik zou de tweejarige verkopen, die ligt iets gemakkelijker in de markt en zo te lezen ga je straks niet echt de tijd hebben om die fatsoenlijk te beleren.
Romeo2007 schreef:Gini schreef:Rotsituatie TS. Ik zou de tweejarige verkopen, die ligt iets gemakkelijker in de markt en zo te lezen ga je straks niet echt de tijd hebben om die fatsoenlijk te beleren.
De tweejarige verkopen lost niks op voor mijn andere paard op dit moment. De tweejarige staat lekker in de opfok en heb ik geen omkijken naar. Die kan nog prima twee jaar blijven staan waar hij staat.
Romeo2007 schreef:lianne304 schreef:Hey hoii ts,
Wat een vervelende situaties, mischien heb ik een goede optie voor u en uw paard waarbij hij 24,7 buitenkan staan met schuil stal in een kleine vaste kudde.
Hij zal hier waarschijnlijk zijn hele leven blijven en uiteraard houden we u graag op de hoogte van zijn situatie.
Gaat het niet langer daar dan kan hij bij ons komen te staan, of mischien eventueel weer terug naar u als de situatie eventueel ooit veranderd.
Ik kan u een pb doen met meer informatie
Dat klinkt interessant! Ik zou idd heel graag wat meer informatie willen ontvangen. Fijn dat jullie meedenken.
Romeo2007 schreef:Ik begrijp alleen niet waarom jullie aan raden om mijn twee jarige weg te doen?
Dit is sowieso geen optie want heb hem van mijn partner gekregen, heeft geweldige papieren en willen hem mogelijk na het inrijden doorverkopen of zelf houden voor de sport.
Citaat:Ik doe mijn paard niet weg vanwege financiële redenen. Ik kan prima mijn twee paarden betalen. Er is niemand verder die zegt dat hij weg moet.
Citaat:Het gaat er alleen om dat ik hem een plek gun waar hij voldoende aandacht en liefde krijgt zonder dat ik afhankelijk ben van iemand. Mijn bijrijder is echt een topper en ben haar enorm dankbaar. Maar in feite heb ik nu een paard zo dat iemand anders erop kan rijden.
Citaat:Als de situatie blijft zoals het nu is met misschien een bijrijder erbij (mits het goed klikt) is het ook een optie maar ik gun hem een baas die liefdevol voor hem zorgt en alle tijd heeft en zich hier niet schuldig om voelt omdat het gewoon even niet haalbaar is.