Na ruim 2,5 jaar heb ik laatst de keus gemaakt om Sjaak te verkopen (sommige zullen hem nog wel kennen van mijn fototopics). De klik was weg en het rijden was niet meer leuk voor ons beide.. Hij was snel verkocht en staat nu op een superleuk plekje

De planning was om eerst geen ander paard terug te kopen.. Maar het loopt nooit zoals gepland en ik liep aardig snel tegen een toch best wel leuk paard op

Dus sinds 15 Februari staat Flex op stal! Een 9-jarige ruin, allround gefokt en +/- 1,68 groot. We zijn druk bezig om de APK weer voor elkaar te krijgen..
Hier gingen we bij hem kijken

En thuis!

Ik heb direct de dierenarts gebeld om langs te komen voor een check-up en voor zijn gebit. Ook de hoefsmid kwam al gauw. Dat was ook hoognodig..
De dierenarts kwam, deed zijn mond open en het eerste wat ze zei was; ''Oh jeetje''. En inderdaad.. Wat was zijn gebit slecht onderhouden..
Klik
Ook heb ik hem laten scheren. Hij zat niet mooi in zijn wintervacht en het is ook niet echt ideaal. En zo kan ik 'm goed in de gaten houden

Klik
En we hebben natuurlijk ook een paar keer gereden wat hartstikke goed ging! Er zit nog genoeg werk aan, maar wat is hij braaf!

En volgensmij zegt mijn gezicht genoeg!

Voor nu staat de zadelmaker op de planning voor een ander zadel en ook komt er een osteopaat langs.
Ik ben hartstikke blij met hem en we gaan wel zien hoe het allemaal gaat lopen. Ik kan iniedergeval niet wachten op mooi weer om lekker de bossen in te gaan en te genieten!