veertje99 schreef:Wauw wat een gave foto's zeg! Foto 4&7 springen er voor mij uit
Dankje! Leuk om te horen welke je eruit vindt springen
Amalarab schreef:Heel mooi! En wat een
fijne plek heb je voor ze!
Dankje, erg blij dat ik ze dit kan bieden! Heerlijk zo om uren bij ze in het bos te zitten (als het droog is dan
)
SensaHorses schreef:Mooie paardjes op een prachtige plek!
En ze kijken zo rustig en tevreden uit hun ogen.

Dankje! Ja volgens mij vermaken ze zich goed
Pandora2 schreef:Nog een topic uit het hoge noorden ! Leuk !
Heerlijke pluisbollen !

Lekker veel ruimte ook.
Zag het ja, super leuk om meer noordelijke topics te zien 
Gelukkig wel goed in de rui nu, die zomervachtjes verlang ik nu ook wel weer naar 
Galathil schreef:Wauw prachtige foto's weer.

Vooral die close ups rondom de ogen vind ik heel mooi.
Dankje! Ben zelf ook het meest fan van de close-ups denk ik. Was ook maar heel kort even gaan fotograferen.
ShettieCo schreef:Wat een leuke pony's

Vind ik ook
Castellon schreef:Oooh, wat een prachtige plaatjes weer. Jouw paarden passen zó perfect in het landschap.
En nog echt winter zeg!
Ik geniet van je updates (hier en op insta) en de manier waarop je je paarden houdt!
Jaa ik volg jouw updates ook met veel plezier, wat een leven ook met veel natuur maar weer zo anders in landschap. Heel tof ook hoe jij je paarden houdt!
@Pauline2cv, Malenka, HenriW, beenjesshar: dankje! 
shetjeIris schreef:Wat een mooie paarden en een heerlijke omgeving heb je daar zeg!
Dankje! Het is nog steeds heel erg genieten hier. Compleet ander leven maar compleet op m'n plek met alle natuur en om een plek voor de paarden zo te kunnen bieden
YoRien schreef:Wat een heerlijke foto's!
Je topictitel triggerde mij, omdat ik mijn IJslander Vinur het bospaard (onder andere op Insta) noem. Extra leuk dus dat jij ook IJslanders in het bos hebt staan. Maar het bos in Zweden is wel even wat anders dan hier in Nederland

Wat leuk, mede bospony! Ik zal je even opzoeken. Heerlijk om paarden zo "vrij" (zit natuurlijk een hek omheen) in een bos te zien lopen, genieten