Even wat info: Gelegen in België. Vlakbij een brug genaamd: Joe's Bridge. Gehuchtje heet Grote Barrier. Dichtsbijzijnde straat heet Leuken maar er is in de buurt al een stal met de naam het Leukenhof.
Ik zoek een naam die ik bij de paarden er voor kan zetten. Zoals bijvoorbeeld Hoppenhof's ....
Iemand leuke ideeën?
Ibbel
Geplaatst: 22-02-20 12:44
Tja, da's Lommel, waarom niet De Lommelhof? En het is het ook (redelijk) dicht bij bij de Lommelse Sahara, dus Stal Sahara, en je paarden als voorvoegsel Sahara's geven zou ook kunnen. Of Stal Barrier-Brug, met als voorvoegsel B&B's ...
Ik zou eerder iets wat met je eigen naam verbonden is kiezen mocht je nog eens wisselen van locatie. Of iets wat met de paarden van doen heeft of het ras bijvoorbeeld.
Lommelhof is niet helemaal mijn ding, is ook een hotel wat failliet gegaan is. Iets met Bridge erin vind ik wel erg mooi maar weet niet nog precies hoe of wat Iets met mijn eigen naam hoeft niet persée, iets met de locatie van nu is voor mij prima
Ik zou er Stal Bridgehof van maken. Ik vind ook de Stal B&B ook erg leuk!
MissBmx
Geplaatst: 23-02-20 13:39
Ik zou dan eerder Brughof maken, een combi van een nederlands en engelswoord klinkt onlogisch voor mij. Bridge wordt dan al gauw zo Nederlands uitgesproken Britsj B&B zou ik niet doen, Bed&breakfast