Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suikermeisje schreef:Gezien het hele verhaal en je al verwacht te weinig tijd te hebben straks: verkopen.
Je bijrijder klinkt ook niet als een persoon waar die heel stabiel bij gaat blijven, sorry, dat klinkt banketstaaf maar bedoel ik niet rot. Dit zijn paarden waar een echt goede ruiter op moet en niet zo maar iemand.
Een optie: bij een goede ruiter een maand in training zetten en verkopen. Kost wel een hoop en verwacht met dit verhaal geen €10.000 voor hem te krijgen.
Gezien er nog weer een hoop werk in zit, maar hij al wel wat gepresteerd heeft met 10 jaar, maar niet zo maar te rijden is denk ik op dit moment zo'n €4000. Blijkbaar prima papier, ook wel oké karakter maar niet de simpelste.
Succes met je definitieve keuze.
o_mariska_o schreef:Dankjewel, daar heb ik ook over nagedacht, maar stalgenoten hebben daar niet zulke goede ervaringen mee.. en dan betaal je ook zo 500 per maand.
Ik ben niet van plan hem weg te geven, maar een leuke nieuwe plek voor hem vind ik belangrijker dan de prijs. Ik gun hem echt iemand die lekker met hem aan de slag wil.
Jessica007 schreef:Waarom zet je hem niet te koop op marktplaats, ehorses etc? Gewoon met het verhaal erbij dat hij een blessure heeft gehad, daarvoor behandeld is, een ervaren ruiter nodig heeft en dan nog ver kan komen? Wellicht heb je al snel een passende match. En zo niet, dan kan je hem altijd nog bij een trainer neerzetten voor de verkoop. Hoeft niet persé een echte handelsstal te zijn natuurlijk; er komen regelmatig advertenties voorbij van ruiters die graag nog een extra paard trainen.