Welsh Poppy schowt haar moves 'onder het zadel'!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KittyDylan

Welsh Poppy schowt haar moves 'onder het zadel'!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 16:30

De laatste tijd staat Poppy wel erg vaak voor de lens :P
Gisteren had ik een mooi setje peeskapjes gekocht. Deze matchen helemaal met het dekje die ik heb liggen. Omdat ik ook een klein zadeltje had liggen, heb ik deze ook maar even op Poppy gelegd. Met de wind van vandaag zit er ontzettend veel energie in de pony en komen haar schitterende gangen weer mooi naar voren!

Poppy is een 4 jarige Welsh Mountain pony.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het staat haar ontzettend goed deze kleur en het zadeltje <3

Poppy is niet ingereden. Misschien dat dit er binnenkort wel van gaat komen. Dan heb ik in ieder geval een matchend setje alvast :D
:wave:

Pallatin

Re: Welsh Poppy schowt haar moves onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 16:39

Wat een knappe pony!
Dat zadeltje lijkt me echt veels te ver naar voren liggen, ook al zit er niemand op, lijkt me toch niet prettig...zou ook het bit een gaatje lager hangen

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 17:33

Bedankt.
Het zadel lag echt niet belachelijk ver naar voren. Geeft natuurlijk een fout beeld omdat ze een brede hals heeft en een flinke bos manen. Dit is zonder zadel, zie je dus dat ze vrij stevig gebouwd is van voren.
Afbeelding

Afbeelding

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 17:48

Pallatin schreef:
Wat een knappe pony!
Dat zadeltje lijkt me echt veels te ver naar voren liggen, ook al zit er niemand op, lijkt me toch niet prettig...zou ook het bit een gaatje lager hangen

Zadel ligt inderdaad veel te ver naar voren, bovenop de schouderbladen. Daar moet het echt achter liggen. De singel ligt daardoor ook veel te dicht achter de elleboog; dat kan schuurplekken gaan geven/

Leuke pony, hoor. Ik vind Welshjes altijd erg gaaf om te zien.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Welsh Poppy schowt haar moves 'onder het zadel'!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 17:49

Poppy is ook gewoon echt een Poppy. Prachtige pony en wat een bewegen :+:.

Shalimar

Re: Welsh Poppy schowt haar moves 'onder het zadel'!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 17:53

Damn wat een geweldige knapperd <3 ben het wel eens met de zadelopmerkingen trouwens, altijd een crime bij dit soort pony's, kan erover meepraten. Maar echt een droomknollie

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 17:57

Volgende keer dan maar even een staartriem er aan knopen, want uit zichzelf blijft het echt niet verder naar achter liggen :+ Die heb ik nog liggen van mijn oude pony. Was inderdaad ook wel een crime om haar zadels naar achter te houden. Was ook een A'tje.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 18:03

Leuke pony, ziet eruit alsof ze fijn kan bewegen! Over het zadeltje is al genoeg gezegd, maar wat mij direct opviel is dat je setje beschermers helaas wel echt veel te groot is voor haar beentjes!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 19:58

Wat een schitterende pony <3

Zadel is waarschijnlijk gewoon te smal en kruipt daardoor op de hals. Je bit lijkt ook ongelijk te hangen links en rechts en peesbeschermers zijn te groot.

Neemt niet weg dat ik het een plaatje van een dier vind :))

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 20:13

Gelukkig zit er geen ruiter op dit zadel en lijkt echt het niet alsof pony er last van heeft :D
Zadel is inderdaad hoog. Het is dan ook niet aangemeten. Dat het niet past weet ik ook. ;)
Peeskapjes. Ja, jammer, ik weet het. Gelukkig zijn die pootjes zo lomp klein dat maat Shet te groot is.