arme Penotti ,heeft al 3 dagen niet gegeten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 18:00

Hij at dus niet .wist ik veel .wel hooi .Iedere keer als ik moon eten gaf ,gaf ik penotti ook een handje in een emmer .niet uit de hand want anders gaat hij bijten hadden ze me gezegd. Maar hij at dus niks .de emmer natuurlijk uit de buurt van Moon want anders eet hij alles op . Helaas pindakaas Penotti at niet.Ik dacht als we een paar dagen verder zijn begint ie wel ,hij zal wel heimwee hebben.nee dus
vandaag heb ik nadat ik Moon gelongeerd had een emmer brokjes meegenomen (nee geen volle emmer) en Moon uit de hand gevoerd ,Penotti wilde ook ,dus Penotti ook wat uit de hand ,ja prutsmutsa hij eet .Wat blijkt nu Penotti heeft nog nooit brokjes gehad en hij doet Moon in alles na dus als Moon niet uit de emmer eet doet hij dat ook niet.!!!Wat een suffert he ,ze hebben met z.n tweeen lekker de emmer leeg gesnoept en nu weet ik tenminste hoe ik Penotti aan t eten krijg .

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 21:21

haha! Wat lief... Ik zie die kleine zo voor me... met zo'n bedust koppie. Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 23:25

Ah gut, wat lief...

even offtopic: leuk die censuurwoorden H.O.E.R.A. is prutsmutsa geworden, hihihihi... *LOL*

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 16:40

waarom is prutsmutsa eigenlijk een sensuurwoord?????????????
wel geinig hoor .ik wist niet wat me overkwam toen ik t nalas.