De hoefslag of Bit Magazine?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pianiste

De hoefslag of Bit Magazine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-20 08:52

Welke magazine lezen jullie (volwassenen) het liefst: De hoefslag of Bit Magazine?

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 09:36

Tijd Bit gehad en een tijd de Hoefslag maar na verloop van tijd herhaalt het zich. Daarna een tijd Dressuur magazine gehad maar ik kon niet wennen aan de frequentie (6x geloof ik). Ik heb liever elke maand iets op de mat :)

Nu koop ik af en toe een Bit of Hoefslag als er een interessant artikel op de cover staat.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 16:57

Geen van beide.

Ik heb jarenlang een abbo gehad op De Hoefslag. Op gegeven moment ging het blad ongelezen bij het oud papier dus heb ik het abbo opgezegd. Is al weer jaren geleden. Ik heb het blad nooit gemist.

Bit heb ik nooit gehad. Mooi blad maar vond het te duur.

Heb ooit een proefdruk gehad van Dressuur. Vond ik leuk maar niet vernieuwend. Dus geen interesse.

Ik krijg nu alleen nog de IDS van het KWPN, maar door tijdgebrek gaat ook die inmiddels ook zeker 10x per jaar ongelezen bij het oud papier.

Tegenwoordig is al het sport- en fokkerijnieuws waar ik in geïnteresseerd ben ook online te vinden. Tegen dat het blad verschijnt hebben alle uitslagen al 3x op internet gestaan. Als ik medisch iets wil weten raadpleeg ik mijn dierenarts. Voor rijtechnische vraagstukken heb ik goede instructie. Ik vind een magazine dus geen meerwaarde meer hebben.

Lindsey_99

Re: De hoefslag of Bit Magazine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 17:02

Die niet meer, wel ooit (eens) gehad maar de interesse ligt niet bij de inhoud. Veel te veel advertenties, veel dure meuk, ik koop liever een boek zo af en toe. En inderdaad; het meeste staat online tegenwoordig.

Leo

Re: De hoefslag of Bit Magazine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 17:30

Ik heb de hoefslag nooit gehad, de Bit wel maar voor dit jaar opgezegd. Veel reclame wat ik storend vond, en veel artikelen die niet helemaal stroken met wat mijn eigen visie is. Is niet erg, maar is gewoon niet mijn tijdschrift.