Ik heb Nozem al eerder aan jullie voor gesteld via een ander topic , even in het kort, voor wie het gemist heeft.

Nozem v.d. Brummelshof.
Geboren op: 27-04-2019.
Moeder: Valerie v. Brummelshof.
Vader : Edgar v.d Menger
Nozem is nog erg jong en op dit moment net iets langer als een week in mijn bezit.. Dus op dit moment blijft het voorlopig bij poetsen,wandelen en spelen met zijn nieuwe vriendjes. In de toekomst lijkt het mij leuk om nog een keer naar de keuring te gaan met hem. En wanneer hij oud genoeg is vrijheidsdressuur met hem op te gaan pakken. En wanneer er kinderen in het gezin zijn, zou ik het natuurlijk geweldig vinden om mijn liefde voor paarden over te geven. En Nozem dan te beleren hier voor. Of wie weet nog voor een karretje. Nog alle tijd om hier over na te denken

Geniet vooral van deze teddybeer

Samen met moeder

Lekker in de blubber.
Nozem heeft een mooi plekje gekregen bij 3 andere paardjes waarvan 1 mijn bij rijd paardje Breanne is. Ook haar wil ik af en toe in dit topic in het zonnetje zetten ! Een hele lieve Tinker merrie. Ik rijd/verzorg haar sinds december dus ook nog maar kort... naast af en toe een ritje buiten zou ik ook met haar graag vrijheidsdressuur willen op pakken.
Breanne

Okee, dat waren de paardjes en willen jullie nog wat weten vraag maar raak

Misschien nog leuk om even in het kort te vertellen wie ik ben. Nou ik ben zoals jullie vast al bedacht hadden; Cindy.. en ik ben 27 jaar oud, al vanaf kinds aan tussen de paarden.. wel ben ik de held op sokken zodra het over paard “ rijden” gaat

Genoeg voor nu