- De foto’s zijn mijn eigen foto’s (of ik heb toestemming van de fotograaf)
- Ik heb toestemming van de eigenaren van de paarden om foto’s te plaatsen.

- Op sommige foto’s heb ik geen cap op, doe dit NIET na!
Hallo allemaal!
Het is voor mij een heeele lange tijd geleden dat ik op Bokt! heb geplaatst! Ondertussen heb ik verschillende onvergetelijke avonturen meegemaakt, en dit is voor mij een hele bijzondere om te delen!
Ik ben in mei 2019 naar Spanje gegaan voor 3 maanden om te helpen bij Paard in Nood, en om de getraumatiseerde paarden vertrouwen terug te geven, en te trainen! Hier heb ik ontzettend leuke foto’s van met verhaaltjes erbij. Hope you enjoy!

1. Een van mijn eerste dagen, met Manzana.

2. Mijn trainingspaard Candy, voordat ik uberhaupt de training met haar begon, ben ik een paar keer met haar gaan zwemmen! Dit was ontzettend goed om haar te leren kennen!

3. Mijn eerste buitenrit in Spanje met Syl (de witte), het uitzicht

4. Nog eentje met Candy

5. Selfie met ezel Zorro, hij was zo ontzettend grappig!

6. Een van de eerste keren op Candy, hier waren we net een paar weken bezig, en Candy pakte altijd heel snel iets op en had al snel vertrouwen in mij.

7. Mijn ALLER eerste buitenrit met Candy, magisch moment was dit. Wat was ik trots. Dit was een aantal dagen voor ik weer naar huis ging. Binnen 10 weken hadden we dat even geflikt!

8. Lekker tukken in de zon.

9. Altijd in voor een knuffel, met Mojito en James

10. Candy omgetoverd tot een western paard. :p

11. Candy

12. Zonsondergang op buitenrit!

13. Een dagje natuurpark was altijd feest! Met Prince Charming, Jantje & Nikky!

14. !!

15.

Deze ervaring heeft mij echt mijn ogen doen openen om in te zien wat ik nou ECHT wil in het leven! Ik heb mezelf een stuk beter leren kennen en dit is echt niet te laatste keer dat ik er ben geweest, het volgende bezoek naar het mooie Spanje staat al voor de 3e (!!) keer gepland!

Bedankt voor je tijd, ik hoop dat je de foto’s leuk vond!!