Zilver heeft in 2019 echt heel weinig gedaan. Ik was zelf de lol kwijt , ze had natuurlijk een veulen en het hoefde van mij even niet

Ik heb een pallet er achter geknoopt en geoefend in de bak. Gaf ze niks om en toen voor de wagen. Geen verschil. Nu rijden we altijd zo.
Laatst was er boerenprotest hier in Heerenveen. Ik ben sochtends mee geweest met de trekker op de snelweg. Tussen de middag hadden we vlakbij mijn huis een gehaktbal en lekkers voor de boeren. Toen heb ik nog even geprotesteerd met Zilver op het industrieterrein. Dit is voor ons een gewoon buitenrij rondje. De meeste trekkers waren alweer vertrokken. Toevallig was er nog een fotograaf die ons op de kiek had gezet

De wagen is een originele antieke miedema wagen , opgeknapt door mijn vader in de originele kleuren. De wagen hebben we ongeveer 25 jaar in bezit. Dit werd vroeger voornamelijk gebruikt in de weide om hooi te halen.
Kleine ps. Ik weet dat mensen het niet eens zijn met de protesten en alles. Het is niet de bedoeling dat dit een discussie topic word. Wil je iets weten? Stuur liever even een PBtje
Foto stond bij een nieuwsartikel. Ik weet niet wie de fotograaf is , uiteraard credits naar de fotograaf!
1. Druk aan het bellen

Douwe bijlsma / gewoan dwaan fotografie
2. Ohja. Het was koud

3.

4.

5.

6.

7. Eigen foto, de topper!

Nog een filmpje . We stonden in de file

https://youtu.be/9etUBxgRddw
Afgelopen zondag ben ik naar Drents Friese wold geweest. Toevallig was een vriendin redelijk in de buurt en wou ons even op de kiek zetten bij de spartelvijver. Blij met de foto's!
8. Bijna nooit gereden en toch nog netjes lopen. Trots op haar. Neusje mag er idd nog meer uit

9. Water was eng

10.

11. Die zitles moet ik misschien nogsteeds even doen ja

12. Trouw

13. Spetteren

14. Vind haar lange hoofd toch wel knap

Foto's door Maureen Cohen Fotografie
Ik was laatst ook nog bij de mega Friezen rit in callantsoog. Ook hier nog een mooie foto van. Ik ben de middelste

Al met al , we trainen niet