Vraag over breuken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zoe15

Vraag over breuken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-20 00:43

Hallo allemaal,
Ik had het al eens eerder geprobeerd maar mocht geen bericht plaatsen omdat ik bokt eigenlijk niet gebruik. Nu heb ik toch wel een vraag die ik graag wil stellen, als het niet mag sorry! Misschien kunnen jullie mij dan een pb sturen.

12 november ben ik van mijn paard gevallen. Brak daarbij mijn rechterbekken op meerdere plaatsen, mijn heiligbeen, mijn schaambeen en mijn heupkom. Alles aan rechts! Ik lig vanaf 12 november al in bed (dus nu bijna 2 maand) maar het is voor mij eigenlijk allemaal een beetje onduidelijk. Ik ben benieuwd of er mensen zijn met soort gelijke letsel na een val die hun ervaringen kunnen delen.

Volgens de chirurg mag ik voorlopig nog niet denken aan Fysio therapie omdat het te maken heeft met spieren en het nog wel even duurt tot de breuken helen, ook lijkt het onzeker of ik nog wel ooit zal kunnen paardrijden en hoe lang dat allemaal wel niet zou duren.

Graag hoor ik ervaringen in jullie herstel hoelang het allemaal heeft geduurd..

Pauline

Re: Vraag over breuken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 00:45

Hai, heel veel sterkte allereerst! Het ellendige is, niemand weet hoe lang het duurt bij jouw lichaam. Hoe frustrerend ook.. ik zou op zoek gaan tzt naar iemand die je kan revalideren en wat weet van paardrijden. Ik heb gemerkt dat veel medici die er zelf niet veel van weten daar heel huiverig voor zijn.

zoe15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-20 00:50

Pauline schreef:
Hai, heel veel sterkte allereerst! Het ellendige is, niemand weet hoe lang het duurt bij jouw lichaam. Hoe frustrerend ook.. ik zou op zoek gaan tzt naar iemand die je kan revalideren en wat weet van paardrijden. Ik heb gemerkt dat veel medici die er zelf niet veel van weten daar heel huiverig voor zijn.

Dankjewel! Dat is inderdaad wel een goed idee, nu nog zo iemand vinden over enige tijd

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 00:58

Jeetje, wat een nare val moet dat geweest zijn!
Geen antwoord op je vraag maar wil je wel heel veel sterkte en een spoedig herstel toewensen!

zoe15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-20 01:00

Duran123 schreef:
Jeetje, wat een nare val moet dat geweest zijn!
Geen antwoord op je vraag maar wil je wel heel veel sterkte en een spoedig herstel toewensen!

Heel erg bedankt! Nee ik viel heel zacht maar verkeerd denk ik. Nog nooit wat gehad zo zie je maar. Hard of zacht, als je maar goed terecht komt!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 21:04

TS heeft nog niet voldoende berichten om op MWS te posten; dat is de juiste plek voor dit topic.
Daarom gaat het op PP op slot.