Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Onali schreef:Je mag zo jong ook nog niet werken vandaar dat er op krantenwijken na niks te vinden is.
marleen_usar schreef:Als 13 jarige kan je niet genoeg verdienen, als het goed is krijg je ook steeds meer huiswerk. Huiswerk, paard en werken is lastig als je 13 bent.
pien_2010 schreef:Krantenwijk verdient heel verschillend.
Zelf ooit volkskrant, trouw, ad rondgebracht 6 ochtenden per week en dan 2 krantenwijken. Betaalt super goed.
Ik vind je daarvoor nog te jong want was super zwaar! Ik begon on 5 uur en was om 7 uur klaar. Ik deed dit om en om, samen met mijn dochter maar dan nog was het zwaar.
Knabbel1070 schreef:Hoe rot het ook klinkt, het is bijna niet mogelijk om als 13 jarige een paard te betalen. Er komt veel en veel meer bij kijken dat dat je denkt. De stalling is de hoogste koste post nog niet eens. Denk aan hoefsmid minimaal 1x in de 8 weken, inentingen, ontworming, tandarts, zadelpasser, les, dierenarts, eten, tuig, verzorgingsproducten, tijd! en kennis! Enz enz
En als 13e jarige mag je nog niet werken als 16 jarige zal je ook niet zo snel genoeg verdienen voor dit alles anders werk je zo veel dat je geen tijd meer over hebt. Ik adviseer je een verzorgpony te zoeken dan heb je wel de lusten en niet de lasten.