2018: "Heb ik dat geld echt nodig…?"
2019: "Oeps

November 2017 & April 2019

1.

Soms brengt het leven een kleine, vurige merrie en gaat al het verstand uit het raam.
Ik had afgesproken met de eigenaresse om haar klaar te maken voor de verkoop, maar al snel werd het duidelijk dat ze
A. heel wat tijd nodig zou hebben
B. ze mij 100% vertrouwde
C. ze mij o zo veel gelukkiger maakte

Ze is bijna volledig volbloed, maar 1.61m en dus absoluut niet wat ik gewend ben. Gelukkig net zoals haar grootvader Secretariat heeft ze een enorm sterke persoonlijkheid en zal ze er altijd 200% voor gaan.
In 2018 ben ik afgestudeerd en had ik meer tijd/geld voor little miss Roswell. Inmiddels was zij 7 jaar oud en er mentaal/fysiek klaar voor om harder te gaan werken. Na veel grondwerk, longeren, cavalettis, en bosritjes is ze flink veranderd. Het dressuurwerk pikte ze enorm snel op en we trainden in de winter al op M niveau. Ook qua springen veranderde ze van een heet ontploffings risico, naar een gecontroleerd en ijverige merrie die alles vanuit iedere richting aanpakte.
Augustus 2018: we deden mee aan de opening van het huntseizoen. Ze was nog steeds erg heet, maar vooral van plezier en te veel energie… Oortjes er strak op en gaan!
2.

3.

September 2018: onze eerste BB wedstrijd werd een feit en het voelde oh zo goed!
4.

5.

October 2018: onze eerste cross, wat had ze er zin in!
6.

Winter 2018/2019: we trainden veel en deden mee aan de maandelijkse winterwedstrijden in het B
7.

April 2019: ze ging met sprongen vooruit en besloten dan ook om maar direct in het L te starten. Ze deed het fantastisch en we wonnen een leuke 5e plaats!
8.

Helaas zijn de wedstrijden in Canada enorm duur, dus we besloten om maar 1 dressuurwedstrijd te starten. Ze ging in de training zo goed, dat we ons debuut in de M/Z klasse maakte.
1e proef 56%, iets met vliegende wissels om de pas in de contragalop en de hoek bij de fotograaf niet leuk vinden.. Maar de 2e proef ging zo relaxt dat ze zelfs op rust stond voor het achterwaarts gaan... Ze had nog steeds moeite met stappen in de eenvoudige wissel, maar we kregen wel een 8 voor de uitgestrekte stap en contragalop. We wonnen zelfs een 3e prijs!
9.

Maar het meest trots was ik op haar gedrag in de stal. Waar ze voorheen zo gestresst kon zijn, was ze nu 150% chill

10.

Dit was het einde van ons wedstrijdseizoen ivm de kosten, dus we besloten de rest van de zomer gewoon plezier te hebben!
Lekker samen crossen

11.

Wat ooit een bange merrie was, is nu het favoriete paard op stal. Zelfs mijn "horses are scary" vriend durfde het rijden wel aan

12.

Ook heb ik een fantastische bijrijdster die Roz altijd helemaal vertroeteld

13.

Roswell, de merrie die niemand de moeite waard vond.. Mijn kleine goudpot

14.

Merry Christmas & a Happy New Year!
15.

Waarom mag ik Santa's haar niet opeten??